ОТКРИВЕНО ЗАШТО СУ НАМ АВИО-КАРТЕ СКУПЉЕ: Плаћамо 30% више, а ово нас тек чека
Авио-карте су наставиле да поскупљују због бројних фактора.
Још крајем прошле године авио-карте су почеле да поскупљују, али путници не маре много за то, јер су напокон дочекали да - после силних блокада и карантина - слободно обилазе свет.
ВУЧИЋ ПОДЕЛИО ДОБРЕ ВЕСТИ ЗА ГРАЂАНЕ: Повећање плата од 1. септембра и исплата 10.000 по детету
СТИЖУ "ТЕШКА ВРЕМЕНА" Рате стамбених кредита у Србији поново скачу - ево шта каже ЕЦБ
ИЛОН МАСК УПРАВО УВЕО НОВО ПРАВИЛО: Ево колико твитова дневно можете прочитати и ПОД КОЈИМ УСЛОВИМА
Сада је јасно да се тренд поскупљења интензивно наставља, дакле, храна није једина на "удару".
Сви који желе да ове године користе авион, као превозно средство до жељених дестинација, требало би да се припреме на мањак новца у новчанику, јер како наводе из Европског удружења аеродрома, АЦИ, авионске карте су у сезони скупље чак 30 одсто.
Тај раст је евидентиран у поређењу са лањским периодом.
АЦИ Еуропе, међутим, позива регулаторе да помно испитају тај пораст цена и да провере да ли је било злоупотребе приликом њиховог формирања.
Једно од образложења које стиже из Европе, окоснице авио-индустрије, јесте да су поскупљења авио-карата уследила због превелике потражње након пандемије и због недостатка авиона.
Али, на цене несумњиво утиче и мањак особља, кабинског, као и оног запосленог на аеродромима, као и налет штрајкова широм континента. Радници, наиме, траже боље услове и веће плате, док олује у САД ометају полетање силних летелица.
Другим речима, колапс у авио-индустрији сада диктира нека нова правила која није увек једноставно испратити.
Став АЦИ удружења је да они не траже ограничење цена, али сматрају да је легитимно поставити питање због чега су многи аеродроми имали ограничење такси за слетање, док су авио-превозници слободно наплаћивали колико желе.
Према актуелним информацијама, два велика авио-превозника - Рајанер и Виз ер, прекидају неке летове из Подгорице, управо због високих аеродромских намета.