ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс најавила нову еру регионалног маркетинга
Скоро двадесет година пословања Дирецт Медије обележили су регионална експанзија, померање граница у индустрији оглашавања, производња врхунског телевизијског садржаја, као и друштвено одговорно пословање.
У присуству више од хиљаду званица, Дирецт Медиа систем, који послује у оквиру Унитед Групе, обележио је почетак новог развојног циклуса пословања и најавио улазак регионалног маркетинга у наредну еволутивну фазу.
Уз нови визуелни идентитет, ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс ће, и у новој пословној ери, а као дугогодишњи лидер у пружању адвертајзинг, комуникацијских и медијских услуга у југоисточној Европи, наставити да буде предводник дигиталне трансформације региона на путу ка будућности маркетинга и оглашавања.
- Прошле године смо постали део Унитед Медије односно Унитед Групе, водећег система у овом делу Европе у области телекомуникација и медија који снажно гази кроз нову технолошку еру и иновира пословање на дневном нивоу. Зато нам је велика привилегија да баш са Унитед Групом започнемо нови раст, док истовремено јасно можемо да препознамо допринос који ћемо дати развоју Групе и регионалног маркетинга генерално. - изјавио је Chief оператинг officer ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс Јован Стојановић.
У великом систему Унитед Медије и Унитед Групе, ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс ће наставити развој нових технологија, иновативних адвертајзинг модела и дигиталног маркетинга. То ће омогућити креирање јединствених комуникацијских решења која ће се пласирати кроз различите напредне платформе, а компанијама, брендовима и медијима у целом региону донети бржи искорак у дигиталну еру и ефикаснији развој пословања.
- У новој ери, повезаност је главна валута, а решења за пословне изазове су комуникацијске стратегије нове генерације које развијамо. То ће бити далеко комплекснија, технолошки захтевнија решења, која обједињују постојеће и креирају нове мостове комуникација. Као професионалци смо потпуно спремни за овај искорак и са пуно ентузијазма и самопоуздања, улазимо у нови развојни циклус. - изјавио је Јован Стојановић.
Скоро двадесет година пословања Дирецт Медије обележили су регионална експанзија, померање граница у индустрији оглашавања, производња врхунског телевизијског садржаја, као и друштвено одговорно пословање. Кроз стално усавршавање експертизе, Дирецт Медиа је успела да уведе светске стандарде у маркетиншку индустрију региона, и то упркос чињеници да не припада ланцу глобалних агенција.