Запослени у државном сектору од сад таксијем уместо службеним лимузинама
Смањују трошкове коришћења државног возног парка
Руски чиновници су почели да прелазе из скупих државних аутомобила у таксије. Хоће ли у целој земљи то да постане уобичајена пракса, зависи пре свега од тога желе ли чиновници да се одрекну статусних привилегија. Годишње се за одржавање службеног возног парка троши чак 150 милијарди рубаља (један евро је 76 рубаља), а они који предлажу коришћење таксија кажу да се може уштедети половина садашњих трошкова.
НАРОДЕ, СТИЖУ ПАРЕ! Држава повећава плате и пензије: Лепа година је пред нама!
Пре годину дана је у руској думи Татјана Нестеренко, заменица министра финансија, испричала како у њеном министарству финансија, испричала како у њеном министарству штеде на транспорту. Преласком на такси превоз уштедели су 11 милиона рубаља, иако су у том периоду били домаћини Московског финансијског форума. Касније је објашњено да је Министарство финансија смањило број службених аутомобила.
Први су предлог прихватили у Централној банци Русије, па су 2017. на састанке по Москви чиновници почели да се превозе таксијем и уштедели преко 50 одсто трошкова транспорта. Израчунали су да их годишње одржавање и трошкови за бензин и плате возача коштају два и по милиона рубаља, а за целу годину за такси се потрошило милион рубаља.
Министри и заменици министара у Русији сада се возе углавном у "аудијима 8" и "BMW 740", као и "мерцедесима С 400". Руска влада је одредила да од 1. јануара 2016. могу да се купују само аутомобили који се склапају у Русији и чија цена не прелази два и по милиона рубаља. Аутомобили у којима се сада возе руководиоци разних рангова купљени су раније.
ВАЖНА ВЕСТ! Сви грађани Србије којима је банка наплаћивала обраду кредита могу да је туже!
Свакако се може закључити да би било добро када би ова пракса почела да се упражњава и код нас.