„Дунав“ осигурава више од 300.000 пензионера у Србији
ПРИЈАТЕЉСТВО КАО ЗАШТИТНИ ЗНАК ДУГОГОДИШЊЕ САРАДЊЕ
Своје вишедеценијско лидерство на српском тржишту осигурања Компанија „Дунав осигурање“ потврђује, поред осталог, и посвећеном бригом о свим категоријама становништва, те бројним услугама које су прилагођене различитости њихових потреба. Стога није случајно што су јој поверење дали бројни пензионери и њихове организације, међу којима се по бројности свакако издваја Савез инвалида рада Војводине.
Експанзија животног осигурања Компаније „Дунав“
Животно осигурање Компаније „Дунав“ последњих година је у експанзији у односу на раст тржишта. У 2020. години, раст животног осигурања „Дунава“ износио је 13,25%, док је тржишни раст био 4,38%. У ризико-осигурањима тај раст је био и далеко већи ‒ чак 22%, док је тржишни раст био готово упола мањи ‒ 12,25%.
Сусрет Бојана Раичевића, члана Извршног одбора „Дунав осигурања“, са Станом Свиларов, председницом, и Стеваном Радишићем, потпредседником Савеза инвалида рада Војводине и председником општинске организације инвалида рада града Зрењанина, уприличен 5. фебруара испред Градске куће у Новом Саду, био је прилика да се поделе утисци о сада већ шеснаестогодишњој сарадњи наше куће са тим савезом, као и о значају осигурања за сваког појединца, а поготово за пензионере и инвалиде рада.
‒ „Дунав осигурање“ сарађује с највећим савезима и са чак 198 удружења пензионера широм Србије, који промовишу и уговарају колективно осигурање за старије суграђане. Из наведене сарадње проистекло је колективно осигурање око 200.000 пензионера и чланова њихових породица, који уз минималну месечну накнаду стичу преко потребну сигурност у случају незгоде, а породица финансијску подршку у најтежим тренуцима ‒ рекао је Бојан Раичевић.
Да се Компанија на томе није зауставила, Раичевић илуструје другим услугама које су на располагању старијим суграђанима.
‒ Идући у корак са захтевима тржишта и препознајући потребе људи који по одласку у пензију животне активности најчешће настављају несмањеним темпом, осим колективних полиса „Дунав“ им је омогућио закључење индивидуалних полиса животног осигурања, а онима који су кредитно задужени код пословних банака пружа колективно осигурање чије полисе уговарају и премије плаћају банке. Свим тим полисама Компанија „Дунав“ осигурала је више од 300.000 пензионера и чланова њихових породица у Србији. А у условима када је почео да хара коронавирус, имајући у виду озбиљност његових последица по старију популацију, Компанија је омогућила флексибилност у плаћању премије осигурања и брзо решавање одштетних захтева ‒ напоменуо је Раичевић.
Компанија „Дунав“ материјално подржава пензионере, као и њихова удружења и савезе.
‒ Помажемо најугроженије породице, одржавање бројних манифестација, олимпијаде за старије, као и уметничке колоније, промоције књига и разне едукативне радионице у њиховој организацији ‒ навео је Раичевић.
Предност осигурања код једине националне осигуравајуће куће препознао је и Савез инвалида рада Војводине, највећа организација особа са инвалидитетом на тој територији, коју чине 34 општинске организације, а броји чак 15.000 чланова.
‒ Имајући у виду болести због којих смо се пензионисали, али и наше године живота, свесни смо да је немогуће пронаћи осигуравајућу кућу која би прихватила да сноси ризик индивидуалног осигурања особа које су попут нас ‒ инвалида рада ‒ суочене с теретом који нам је живот донео. Предност колективног осигурања у томе је што се закључује с неодређеним роком трајања и практично важи све док сте живи. Уколико вам се догоди незгода, пад, прелом костију или нека друга повреда, „Дунав“ исплаћује накнаду из осигурања, а полиса вас покрива и убудуће, тј. уговор о осигурању исплатом надокнаде не престаје већ наставља да тече ‒ објаснила је Стана Свиларов зашто је важно бити обезбеђен полисом колективног осигурања.
Ни на ажурност у обради одштетних захтева и исплату накнада из осигурања госпођа Свиларов и господин Радишић немају никаквих примедби. Штавише, не недостају им речи хвале за запослене у „Дунаву“.
‒ У случају штетног догађаја, ако је потребна документација ваљана, ако референт осигурања у Компанији има све релевантне податке, надокнада се исплаћује у најкраћем року. А и ако нешто недостаје, из „Дунава“ нас одмах контактирају како осигураник не би чекао на исплату. Узајамно разумевање и коректан, чак пријатељски однос заштитни су знак наше сарадње.
А у прилог „дунавској“ полиси, по мишљењу госпође Свиларов, свакако иде вишегодишња сарадња пуна разумевања, беспрекорна ажурност у исплати накнаде штете и подршка Савезу у виду донација која никада није изостала.