Финално одбројавање до конференције Дигитал Day 2022
Конференција Дигитал Day 2022 под слоганом ‘The Енд оф the World ас We Know Ит’ одржаће се 9. јуна у београдском простору Дорћол Платз.
Импресивној листи говорника који се у свету ужурбане дигиталне трансформације не само одлично сналазе, већ га лично креирају и дефинишу његов облик придружили су се и:
Димитрис Димитриадис, Chief Innovation Officer, The Футуре Цатс, који ће нам пренети детаље његове визије према којој је будућност медија светла само ако се они усуде да буду подвргнути суштинским и храбрим променама. У новом дигиталном свету опште међуповезаности и даље ћемо желети да причамо и слушамо добре приче, али ћемо то чинити целим својим телом и уз потпуну и неосетну интеракцију са правим или виртуелним окружењем.
По Димитрису, будућност не припада смарт дигиталним технологијама, које се насилно уплићу у људске животе, већ онима које у те животе улазе уз поштовање човековог времена и потреба. У „новом свету“, желимо да човек преузме контролу над сопственом пажњом и да извуче максимум из интензивне интеракције са технологијама.
Матија Голубовић, Цо-Фоундер, ОМНИУС, МАРС, провешће нас кроз серпентине електронског пословања. У индустрији која бележи незапамћене стопе раста, учеснике истовремено очекују преломне раскрснице које су довољно оштре да слабо припремљене избаце из колосека.
По Матији, e-commerce ће наставити да расте деценијама, али у ком смеру? Пандемија је формирала нове навике људи и потрошача, узрокујући тектонске промене у индустрији. Који кључни трендови ће доминирати до 2040. и на који начин их можемо искористити за потребе сопственог пословања сазнаћемо на Матијином предавању.
Првој постави предавача придружиће се Јован Тишма, Цо-фоундер, ALL.ART & СолСеа и Вања Берталан, ЦЕО, Хуман са својим посебним освртима на стицање и примену дигиталних искустава у свету који настаје.
Digitay Day 2022 обезбедио је и додатно појачање када је реч о панелима.
Гаме овер. Ор ис ит? је панел посвећен видео играма - индустрији већој од музичке и филмске заједно и модерисаће га Владимир Тошић, ЦОО, Two Десперадос, уз учешће Андреја Кугонича, Хеад оф Growth, Нордеус, Лане Чубрић, Хеад оф Маркетинг, Two Десперадос и Ивана Димитријевића, Хеад оф Маркетинг, Webelinx Гамес.
Панелисти ће нам приближити односе који владају у тој индустрији, какви су односи између гејминг студија и рекламних агенција, као и о огромном значају брендирања, пре свега на доминантном пољу игара за мобилне уређаје.
Говорници ће се дотаћи и питања улоге маркетинга у фазама пре и после лансирања мобилне игре. Свет гејминга крцат је подацима, међутим, мало ко је тачно упознат са тим какве су природе ти подаци и за шта се све могу употребити. Најзад, тражиће се одговор на дилему - да ли је касно за маркетиншке агенције да ускоче у хипербрзи воз гејмига?
The Wild Родео that ис Дигитал Industry Today окупиће модератора, Радомира Басту, ЦЕО, Фоур Дотс, Игора Чернишевског, Манагинг Дирецтор, Method Agency и Михаила Поњавића, Chief eCommerce Officer, Техноманија који ће нам појаснити да су неплаћене фактуре једина константа у животу дигиталне агенције. Све остало је Дивљи запад неизвесности: финансијска криза, пандемија, ратови, инфлација и претећа рецесија. Но, подсетићемо се речи Сун Цуа: “Усред хаоса вреба прилика”, а на панелистима ће бити да нам ту прилику идентификују и приближе.
Ундер Stereotyping Адс фор Children наслов је панела под покровитељством УНИЦЕФ-а са Наташом Крстић, ванредним професором на ФМК - Факултету за медије и комуникације (УНИЦЕФ), Лазаром Џамићем, предавачем на ФМК и Иваном Живковићем, оснивачем и манагинг директором агенције Пионири Communications.
Према тврдњи УНИЦЕФ-а, родна неравноправност је присутна у животу деце, а нарочито видљива у начину на који су представљени поједини ликови у медијима. Са глобализацијом, деца су данас изложенија медијима и маркетингу више него икада пре. Као резултат тога, указују се нова питања која се односе на последице по развој и добробит деце изложене тим утицајима, а одговоре на њих треба да дају компаније, маркетиншке агенције и медији, на начине који би промовисали родну једнакост, уз очување легитимних пословних интереса.
ТикТокерс Амонг Ус је панел који ће окупити четворо људи из дигиталног маркетинга који уједно креирају садржаје на ТикТоку. Модератор је Горана Ристески, Цреативе Стратегист, Grow Мојо, а учесници Алекса Тодоровић, Дигитал Маркетинг Специалист, Bazzar.rs, Игор Радуловић, Дирекција пројеката, Жишка и Милош Лалић, Јуниор Account Манагер, Балкан Тубе Space.
ТикТок је најпопуларнија друштвена мрежа, нарочито међу младима и овај панел ће бити право место да се постави питање: “Шта брендови морају да науче од инфлуенсера?”
Карте се могу купити online до 6. јуна по гарантованој цени за учеснике конференције.