КОМЕ КУПАЦ ДА СЕ ЖАЛИ ЗА ПОШТЕНО ПЛАЋЕНО: Кад год рекламира неки пех са спортском обућом, израде га и извуку се
Дан потрошача у читавом свету обележава се од 15. марта 1983. године.
Поводом 15. марта - Светског дана потрошача, секретар нишког Центра за заштиту потрошача "Форум" Перица Стојчев рекао је да се том удружењу обрати месечено око 300 потрошача, а њихове притужбе се углавном односе на лош квалитет спортске обуће, беле технике и мобилних телефона.
У НЕЧЕМУ СМО ИПАК СКОРО ПА ЛИДЕРИ: Само је један град у Европи јефтинији од Београда!
Пар година уназад, додао је Стојчев, највише проблема има са спортском обућом, са некоректношћу у поступку издавања декларација и спровођења рекламација.
- Сматрамо да се ради о роби која није одговорајућег квалитета, али се увек приликом рекламације од овлашћених института добије образложење да обућа није коришћена у складу са упутством за употребу, односно да је коришћена по мокром времену, а предвиђена је за коришћење само по сувом - изјавио је Стојчев на округлом столу посвећеном заштити права потрошача организованом јуче у Нишавском округу.
Стојчев је казао, да се последњих година повећава број потрошача који рекламирају робу јер су много информисанији о својим правима.
Председник Центра за заштиту потрошача "Форум" Јован Јовановић рекао је да би требало поставити питање да ли трговци знају своје обавезе, уместо питања да ли потрошачи знају своја права.
Он је рекао да подаци "Форума" показују да 80 одсто рекламација купаца у Нишу буде одбијено у првом поступку.
Руси открили када креће испорука руског гаса Србији преко „Турског тока“
Када се наши правници укључе, 90 одсто рекламација буде решено у корист потрошача. Преосталих десет одсто односи се на спортску обућу и електричну енергију", рекао је Јовановић.
Дан потрошача у читавом свету обележава се од 15. марта 1983. године.