КОРОНА ОТВОРИЛА ВРАТА Е-ПРОДАЈИ: Једна европска земља забележила раст од 262 одсто
Највећи скок продаје на мрежи забележила је смрзнута храна, затим свеже намирнице
Онлајн продаја грчких супермаркета скочила је за 262 одсто, на 163 милиона евра, у 2020. у поређењу са претходном годином, извештава новинска агенција АНА.
РУСКИ БИЗНИСМЕН ПОСТИГАО РЕКОРД: За само два месеца стигао до папрене цифре
КАКО ЈЕ КИНА ПОСТАЛА ЈЕДНА ОД НАЈЈАЧИХ ЕКОНОМИЈА НА СВЕТУ: Једна ствар крије тајну огромног успеха
ВЕЋА ДАРА НЕГО МЕРА: Како је Европа изгубила милијарде због санкција Русији
Према извештају аналитичке платформе Ритејл Одит (Ретаил Аудит), огранка грчке Конверт Групе која се бави праћењем промета и цена акција компанија у малопродајном сектору, онлајн продаја трговаца на мало је забележила у децембру спектакуларан раст од 669 одсто у односу на исти месец 2019.
У документу се такође наводи да је удео супермаркета у укупној грчкој онлајн продаји порастао лани на 1,8 процената наспрам учешћа од 0,4 процента у претходној години.
Највећи скок продаје на мрежи забележила је смрзнута храна, затим свеже намирнице ( 446 одсто), пекарски производи ( 420), пакована храна ( 397), козметика ( 363), те алкохолна и безалкохолна пића ( 337 одсто).