МИЛЕНИЈАЛСИ изазивају ПАД многих индустрија: Постоји 14 ствари које НАЈМАЊЕ привлаче младе
Све више се мењају склоности људи, а то значи крах одређених фирми
Преференце миленијалса изазивају пад бројних индустрија. Има много комплексних разлога због којих се склоности миленијалса разликују од старијих генерација, укључујући и мању финансијску стабилност и сећања на одрастање током рецесије.
- Мислим да постоји јако значајан психолошки ожиљак од ове велике рецесије – каже Кимберли Гринбергер, аналитичарка Морган Стенлија.
Ово су ствари које миленијалси "убијају".
Права светска метропола: Србија међу 5.000 туристичких дестинација на сајму у Лондону
И ОНИ постају ДИСКРИМИНИСАНИ: Све мањи број хотела у свету нуди собе за пушаче
Ланци ресторана као што су „Buffalo Wild Wings“ и „Applebee's“
Ови брендови су се суочили са падом продаје и затварањем десетина ресторана јер су се борили да преживе, привуку муштерије и повећају продају.
У августу, Applebee's су најавили затварање 135 ресторана, а разлог је то што су се више фокусирали на придобијање миленијалса, а заборавили своје „средњеамеричке корене“.
- Миленијалси ће радије наручити храну из ресторана и појести је брзински у опуштеним ресторанима у којима брзо може да се попије и поједе, за разлику од старијих људи који ће радије кувати код куће – рекао је Сели Смит, директор Buffalo Wild Wings-a.
Концепт куповине „првих кућа“ - дуже живе у изнајмљеним становима, а скупе куће купују касније
Супротно популарном веровању, миленијалси су заинтересовани за куповину кућа, само им треба много више времена да их купе.
Септембарски извештај сајта и апликације за некретнине Zillow, људи између 18 и 34 година су највећа група купаца кућа у САД-у.
Спенсер Раскоф, директор Zillow-a има увид у разлог из којег миленијалси одлажу куповину своје прве куће.
- Као резултат ограниченог инвентара за прву куће, они живе дуже у изнајмљеним становима, а када купе кућу, купе много лепшу од оне коју приуште старије генерације – рекао је Раскоф.
- Многи људи, у суштини, прескачу овакву куповину куће. Чешће изнајмљују до своје 30-те године, а прва кућа коју купе кошта милион долара, а не 200.000, 300.000 и 400.000 долара, што је незамислива тактика за претходне генерације. Тако да, ипак купују куће, али касније и скупље.
Пиво
Крајем јула, Голдмен Сакс је деградирао Бостон Беер и Constellation Брандс компаније због података који указују на то да млађи потрошачи преферирају вино и друго пиће у односу на пиво. Такође је истакао чињеницу да они пију мање алкохола од старијих генерација.
Употреба пива је опала за 1 одсто од 2016. до 2017. године на тржишту САД-а, док се вино није померило – према подацима Нилсена.
Док неки кажу да је крах индустрије због тог 1 одсто пада у конзумацији пива претеривање, мање промене имају огроман утицај на гиганте у индустрији пива. Пиво је већ изгубило 10 одсто удела на тржишту од вина и јачег пића од 2006. до 2016. године.
Салвете
Млађи потрошачи се радије одлучују за папирне убрусе него за салвете, према тексту Вашингтон Поста из 2016.
Вашингтон Пост указује на истраживање које је спровео Минтел, а које наглашава да је само 56 одсто потрошача купило салвете у последњих 6 месеци. У исто време, 86 одсто испитаника каже да су купили папирне убрусе.
Убруси су знатно практичнији од салвета и могу се користити за више ствари. Пошто миленијалси често једу ван куће, ова констатација иде у прилог претходној тези.
Житарице
Скоро 40 одсто миленијалса, које је истраживао Минтел, рекло је да житарице нису згодне за доручак јер после њих мора да се почисти.
Уместо тога, млађи потрошачи бирају друге опције за које је потребно минимално чишћење или храну која се може јести успут, од јогурта до сендвича.
Продаја житарица је опала за 5 одсто између 2009. и 2014. године, иако више Американаца има и доручак као оброк него раније.
Компаније као што су Kellogg и Генерал Mills су известиле да је продаја престала да пада 2017. године, тако да житарице можда још увек нису „мртве“.
Голф
- Према статистикама голф индустрије, знамо да је спорт замро – каже Мат Павел из компаније НПД која истражује индустрију.
- Знамо да миленијалсе голф не занима и да је застарео. Игра је у паду.
Миленијалси су смислили нове спортске лудорије, а голф није успео да их заинтересује на исти начин.
Власништво кућа
Када су у питању куће, власништво је дотакло дно међу миленијалсима.
- Верујемо да је разлог одлагања куповине кућа тај што су се промениле животне навике, укључујући касније венчавање и добијање деце – каже Мишел Мејер, економиста БАМЛ-а.
Јогурт, посебно воћни
Продаја воћног јогурта је опала за 8.5 одсто до септембра 2016. године, што је пад од 200 милиона – са 1.2 милијарде на 1 милијарду, према подацима Нилсена.
Шира индустрија јогурта је обележила пад од 1.5 одсто већ четврту годину за редом.
Разлог пада продаје воћног јогурта лежи у повећаној потражњи природних производа, богатих протеинима, уместо нискокалоричних и полумасних производа. То је била велика помоћ грчком јогурту који се допада потрошачима који траже замену.
На супротној страни повећања продаје органске хране пуне протеина, налази се пад шећера. Дијете су биле норме у САД-у '80-их и '90-их. Док су произвођачи покушавали да смање масноћу у својим производима, почели су то да замењују другим састојцима – шећером. Као резултат, воћни јогурти су често прављени са шећером, а рекламирани као здрав избор.
Дијаманти
Ретки су миленијалси који се венчавају, а они који се одлуче за овај корака – не купују традиционално прстење, према ЦНБЦ-у.
Продаја дијаманата се зато глобално смањила.
Омекшивачи
Продаја течних омекшивача је опала за 15 одсто у САД-у између 2007. и 2015. године, према Волстрит Журналу. Разлог је што миленијалси углавном и не знају за шта производ служи.
Банке
Миленијалси често не верују финансијском естаблишменту и ретко посећују банке физички.
- Јавила се огромна промена у понашању потрошача и поверењу – каже Рик Јанг, партнер у фирми New Ентерприсе Associates.
- Мислим да од изласка из финансијске кризе, миленијалси немају поверење у постојеће финансијске услуге.
Док се банке као такве вероватно никада неће угасити, физичке локације банака врло брзо могу да оду у заборав. Скоро три четвртине миленијалса са банковним рачуном посећује филијале једном месечно или ређе, према подацима БИ Интелиџенса. Нешто мање од 40 одсто миленијалса не посећује филијале уопште.
Маркиране торбе
Продаја дизајнерских торби је такође у паду. Брендови као што су Michael Корс и Кате Спаде су принуђени да продају торбе са огромним попустима јер миленијалси губе интерес и немају новац који ће трошити на скупе торбе. На одређени начин, мегапопуларност бренда утиче на његово кретање низбрдо.
Широка популарност је „пољубац смрти за тренди модне брендове, посебно оне који су позиционирани за продају млађим потрошачима“, како је написао Робин Луис на свом блогу, експерт ове индустрије.
Фудбал
Присуство школским фудбалским утакмицама и гледање НФЛ утакмица се у скорије време смањило.
Аналитичари кажу да овај пад може бити везан за многе ствари – избори 2016. у САД-у, протести играча НФЛ-а или једноставно фудбал више није занимљив.
Ипак, постоји једно објашњење које има директне везе са миленијалсима. Они често немају телевизор, па гледају утакмицу у групама и се једноставно информишу путем телефона.
Уље
Концепција индустрије уља код миленијалса је да се у овој индустрији мораш борити.
14 одсто миленијалса каже да не жели да ради у индустрији уља и гаса због негативне слике коју носе. Скорашње истраживање EY компаније дошло је разлога да миленијалси „доводе у питање дуговечност индустрије – виде каријеру у овој индустрији као нестабилну, тешку, опасну и штетну за друштво“.
Тинејџери су чак више критички настројени, где двоје од троје каже да индустрија уља и гаса само изазива проблеме уместо да их решава.