Рекордан број брендова у трци за признање "Најбоље из Србије"
У оквиру акције "Најбоље из Србије 2019" компаније су номиновале скоро 270 брендова, што је највећи број од почетка акције 2004. године.
Организатори акције, Привредна комора Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација, позвали су потрошаче да до 23. маја гласају за омиљене робне и корпоративне брендове и учествују у избору најбољих. Гласање је онлајн преко сајта акције www.najboljeizsrbije.com.
Од 2004. номиновано је око 2.100, а награђено близу 340 брендова у главним категоријама. Пратећи најсавременије тржишне трендове и истанчани укус потрошача, акција је синоним за успех и тржишну препознатљивост. Ове године компаније су пријавиле чак 70 одсто више брендова него прошле.
У 14. акцији "Најбоље из Србије", номинације су у 23 категорије, које покривају најбоље робне и корпоративне брендове, компаније, манифестације, производе и услуге. Пратећи процесе дигитализације домаће привреде, развој интернета и онлајн пословања, први пут се бира најбољи бренд у онлајн окружењу. Са циљем подршке развоју нових и перспективних брендова уведена је и категорија "Брендови у успону".
Лауреати добијају плакету акције, право коришћења знака "Најбоље из Србије 2019" у промотивним кампањама, као и континуирану промоцију.
Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом, која обухвата анализу тржишно-финансијских параметара, гласање потрошача, пословних партнера и стручњака, као и оцене жирија. У жирију су представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Министарства привреде, Привредне коморе Србије и истакнути стручњаци из света маркетинга, комуникација и медија, заштите потрошача.