СД У "АЛИБАБИ"! Почели су као мали сајт, а сада зарађују 30 милијарди годишње! Погледајте импресивне податке КИНЕСКОГ ГИГАНТА (ФОТО)
Алибаба је постала једна од највећих компанија у свету са тржишним капиталом од преко 160 милијарди долара и са годишњим продајама које достижу до 30 милијарди долара.
Алибаба је почела као мали сајт, који је покушао да повеже кинеске бизнисмене и произвођаче са њиховим муштеријама у Кини и иностранству. Основао га је Џек Ма и још 17 људи који су му помогли да оствари своју визију тако што су инвестирали у Алибаба-у.
Након покретања њиховог првог тржишта, они су успели да привуку све више инвеститора, који су им помогли да се развију, и само након две године Alibaba.com је имао своју прву профитабилну годину. Од тада се Алибаба Група развила у највећу е-трговинску компанију у Кини која руководи са више мањих послова.
БРНАБИЋ У ПОСЕТИ "АЛИБАБИ": Нема бољег места на свету да видимо напредне технологије и разговарамо о инвестицијама у Србији (ФОТО/ВИДЕО)
БАНКЕ МОРАЈУ ДА ВРАТЕ ПАРЕ ГРАЂАНИМА СРБИЈЕ: Раскинут уговор о кредиту у "ШВАЈЦАРЦИМА"
Инвеститори луди за овом српском планинском лепотицом: АР НА "ЗЛАТНОЈ ПЛАНИНИ" И ЗА 10.000 ЕВРА! (ВИДЕО)
Ова трговинска платформа је намењена појединачним потрошачима широм света од Кине до САД, Русије, ВБ и стотине других земаља; а омогућава купцима да прескоче посреднике и купе своје производе директно од произвођача и дистрибутера.
У музеју "Алибаба групе", коме смо имали приступ, могу се видети графикони који показују занимљиве податке кинеског гиганта из године у годину.
Како се компанија развијала, тако су из године у годину приходи постајали већи. Алибаба је 2016. године имала приход од продаје 17,8 милијарди долара, а 2018. године достигла је невероватну цифру од 30,8 милијарди долара.
Просто невероватно делује чињеница да ова компанија за 24 сата испоручи преко 35 милиона производа широм света. У 2018. години кинески конгломерат имао је милијарду поруџбина, а у једној секунди обрађује невероватних 325,000 производа.
Џек Ма, оснивач Алибабе, један је од најбогатијих људи у Кини. Одрастао у сиромаштву, два пута је покушао да упише факултет, безуспешно. Затим су га одбијали на десетини послова на које је конкурисао, а тек из трећег пута у намери да се оствари као предузетник је у томе и успео.
Прва два покушаја оснивања бизниса су му пропала. Али, четири године касније, Ма је окупио 17 пријатеља у свом стану и убедио их да је улагање у њега и његову визију креирања online компаније под именом "Алибаба" добра идеја. Идеју за њено име Ма је добио док је седео у једном кафићу у Сан Франциску. "Алибаба и четрдесет разбојника" су му послужили као испирација да тако назове компанију која ће открити потенцијал малих и средњих предузећа не само у Кини, већ на глобалном плану.
Погледајте како је то изгледало: