СРБИЈА У СВЕТ УСКОРО ЛЕТИ СА ШЕСТ АЕРОДРОМА: Најављен пројекат који ће обрадовати све грађане, али и туристе!
Како кажу у ресорном министарству у плану је да у будућности на међународним летовима авиони полећу са шест аеродрома.
Србија тренутно има 33 аеродрома, а за редовни међународни превоз користе се три - "Никола Тесла", "Константин Велики" и "Морава".
Како кажу у ресорном министарству у плану је да у будућности на међународним летовима авиони полећу са шест аеродрома. Поред Београда, Ниша и Краљева, полетаће и из Новог Сада, са Сребрног језера и из Ужица.
ВЛАДА НАСТАВЉА СА ВЕЛИКИМ УЛАГАЊИМА У ВЕЛИКУ ПЛАНУ: 230 милиона за школу у Марковцу
Богати нафтом, али им фали квалитетна храна: Србија се пробија на тржиште МОЋНЕ АФРИЧКЕ државе
За "мерцедес" 83 евра?! Држава распродаје возни парк: Можете купити камион или аутобус за баш МАЛЕ ПАРЕ
Нишка и краљевачка лука су у саставу државног предузећа "Аеродроми Србије", а у процедури је и припајање аеродрома "Поникве" Ужице, "Сребрно језеро" и "Росуље" код Крушевца. И Борани су тражили да се оснивачка права за аеродром у њиховом граду пренесу на Републику Србију, па би до краја године и њихова писта требало да припадне држави.
Очекује се да се и за аеродром "Ченеј", код Новог Сада, до краја године покрене иницијатива за спајање са "Аеродромима Србије".
Најаве о експанзији ваздушног саобраћаја делују нестварно, па се многи питају има ли Србија уопште довољно путника за све ове ваздушне луке које је почела да окупља под једну "капу". Професор Петар Миросављевић, продекан за студије Саобраћајног факултета у Београду, сматра да је потенцијал за развој овог вида превоза огроман.
- Удруживање и предавање надлежности над аеродромима са локалних заједница на "Аеродроме Србије" је добар потез - сматра Миросављевић и додаје:
- Србија треба да развија хабове, чворишта, за југоисточну Европу и да покупи сав саобраћај ка најзначајнијим интерконтиненталним дестинацијама - каже он, и додаје да треба тежити међународним летовима пословног или туристичког профила и увести елементе шопинга и забаве на путничком терминалу.
Професор напомиње да путницима треба понудити јефтине таксе, што ће довести до смањења укупне тарифе транспорта. На тај начин бисмо, како каже, привукли путнике из региона, а аеродром би постао самоодржив и профитабилан.
ММФ крајем фебруара у Србији: Главна тема - ПЛАТНИ РАЗРЕДИ
"ФИЈАТ" ЗАТВАРА ФАБРИКУ ЗБОГ КОРОНАВИРУСА: Испорука делова постала КРИТИЧНА, епидемија задала УДАРАЦ АУТОГИГАНТУ
ВАЖНО ЈЕ ЗВАТИ СЕ ФРАНСОА! Ево које француске компаније се дискриминаторски понашају приликом селекције кандидата за посао
Овај посао на селу доноси 700 ЕВРА месечно, а нико неће да РАДИ! Сада стижу РОБОТИ да нас замене
Привреда Србије на НАЈПОЗНАТИЈИМ СВЕТСКИМ САЈМОВИМА