Ускоро јединствени кол центар за купце
ЕПС ближи купцима.
Сви купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, чији почетак рада се припрема, најавио је Милорад Грчић, в. д, директора ЈП ЕПС.
ФИЛМОВИ ПОНОВО ЗАРАЂУЈУ МИЛИОНЕ: Биоскопи се ОТВАРАЈУ, кад чујете колики је прилив био ЗА ВИКЕНД бићете у неверици
ИНВЕСТИТОРИ ЗАРАЂУЈУ БОГАТСТВО: Сваким даном ниче све више зграда, цена и до 9.000 евра/квм
Чадеж: Из САД стижу инвестиције и повољни кредити за привреднике
- Циљ нам је да купцима покажемо да бринемо о њима и да у директном контакту сазнамо шта може да се поправи да би читав систем боље функционисао. Веома нам је важно да кол центар буде успешан јер ће се то врло брзо видети и у пословним резултатима највеће компаније у Србији. Мере успеха биће и смањење броја позива са приговорима - истакао је први човек ЕПС-а у разговору са будућим оператерима кол центра. Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.
Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.
- Имаћемо један број за целу Србију. Сваки захтев одмах ће бити евидентиран на јединственом порталу и одмах распоређен на решавање, било да се ради о питању из Бабушнице или Бачке Паланке. Желимо да се захтев брзо обради, реши и да купци у што краћем року добију обавештење о исходу - рекао је Грчић.
Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника. Добрим радом кол центра штеди се и време ЕПС-ових купаца јер се смањује потреба да лично долазе на шалтере.
Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова. Позив ће бити бесплатан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије. Број телефона биће објављен накнадно, када кол центар почне да ради.
За кол центар је набављена најмодернија опрема и опремљене су просторије у којима ће радити оператери. У току је и припрема за надоградњу кол центра новим услугама. План је да се кроз јединствен портал уведу дигитални сервиси и да се покрене мобилна апликација за кориснике. Читав овај сервис, корисничке услуге издиже на виши ниво, ефикаснији и технолошки напреднији.
ТРАГОМ НОВЦА: Сви причају о новим инвестицијама из Америке, а ево колико их је било до сада!
СРБИЈА ЈЕ НАТПРОСЕЧНО РАЗВИЈЕНА У ОДНОСУ НА ЕУ: Због овог сектора можемо бити веома поносни, други смо у Европи
Вучић: Мали Шенген и долазак ДФЦ су изузетно значајни за српску привреду
Први корак за долазак моћног америчког фонда: Шеф ДФЦ послао поруку на српском
Моби Банка: Пола милиона корисника у шестој години пословања