ОТВОРЕНО! Владимир Лучић о кампањи против Телекома и резултатима компаније: Нападају нас јер ми побеђујемо, а они губе!
Медији у власништву Јунајтед групе воде свакодневну кампању са циљем вршења притиска на тржишну конкуренцију и практично блаћења конкуренције, јер екипа из Луксембурга више не може да покрива пословне губитке и астрономске дугове.
- Телеком Србија ове године опет обара рекорде, имаћемо 1,1 милијарду евра прихода у земљи и преко 500 милиона евра у иностранству. А што се тиче броја корисника у Србији, нови циљ нам је 1,5 милион - поручује Владимир Лучић
Свакодневна кампања против Телекома Србија у медијима у власништву Јунајтед групе представља злоупотребу доминантног тржишног положаја и нелојални притисак на конкуренцију, са циљем да се заустави даљи раст најуспешније домаће компаније!
Генерални директор српског Телекома Владимир Лучић овако је прокоментарисао бруталне нападе телевизија Н1 и Нова С на компанију коју предводи.
Ове медијске куће, које контролише Јунајтед група, већ десет дана од јутра до вечери на сваких пар сати објављују негативне прилоге о Телекому, фабрикујући "афере" против тржишног конкурента својих власника.
- Напади на нас трају читавих пет година, ових дана су посебно безобзирни, па се још једном белодано показује да то нису некакви "независни и професионални" медији, већ оружје у рукама Јунајтед групе са циљем вршења притиска на тржишну конкуренцију и практично блаћења конкуренције. Телеком Србија им је главна мета, откад смо почели да подижемо компанију 2018. и да долазимо на лидерску позицију на тржишту - објаснио је Владимир Лучић одговарајући на питања ТВ Пинк.
Оператер СББ и даље има врло јаку позицију са преко 40 одсто тржишног учешћа, али стално губи кориснике јер није у стању да одговори на квалитет садржаја и услуга које људима нуди Телеком.
Такође, газде СББ из Јунајтед групе су навикли на праксу монопола и картела, једноставно речено - да раде шта хоће, а овај оператер им уједно служио за изношење пара из Србије. Као један од ретких профитабилних делова Јунајтед групе, из прихода СББ финансирани су губици које је ова групација са седиштем у Луксембургу правила на тржиштима ван Србије.
Сада, када пословни губици Јунајтед групе стално расту и износе најмање 75 милиона евра, а укупни дуг је достигао астрономских 5,5 милијарди евра, нервоза је на максимуму.
- Јунајтед група послује негативно, сваке године праве губитке, које СББ више није у стању да покрива, имају и рекордна дуговања, губе кориснике у Србији и Босни и Херцеговини, док у исто време Телеком послује одлично, и ето одговора на питање зашто се против нас воде тако бруталне кампање преко њихових медија. Али, то нас неће пореметити, напротив, сваког дана све смо јачи и успешнији - објаснио је Владимир Лучић.
Генерални директор Телекома Србија уједно је нагласио да ће та компанија, судећи према подацима за прво тромесечје 2023, ове године имати још једну шампионску пословну годину: на тржишту Србије очекују се приходи од 1,1 милијарде евра, а уз то још преко 500 милиона евра на тржиштима ван наше земље!
- Прошла година нам је била рекордна, а ова ће бити још боља - поручио је Лучић.
Телеком Србија је као оператер телевизије и интернета прошле године добио 100.000 нових корисника у Србији, пре свега због доласка утакмица енглеске Премијер лиге на канале Арене Спорта. Тај тренд је настављен и ове године, остварен је раст од 10 одсто, тако да Телеком у нашој земљи тренутно има 1,2 милиона ТВ корисника и 1,1 милион корисника интернета.
- Говорио сам 2018. године да нам је циљ милион корисника у Србији. Тако је и било, и више од тога. Сада могу слободно да прогнозирам да ћемо у не тако далекој будућности доћи до 1,5 милиона корисника - закључио је Владимир Лучић.
Арена Спорт присутна у 4 милиона домаћинстава
Посебна снага у понуди Телекома су Арена Спорт канали, на којима људи широм региона бивше Југославије могу да гледају најбоље спортске садржаје, а пре свега најпопуларнији спорт - фудбал. Ова кућа, чији је оснивач Телеком, има ексклузивна права на Лигу шампиона, Лигу Европе, националне лиге Енглеске, Шпаније, Италије, Француске, па до домаћих лига и репрезентације.
- Арена Спорт је у Србији, Босни и Херцеговини и Црној Гори присутна у понуди оператера Телеком и МТел, који је део наше групације, а преко других оператера постали смо изузетно гледани у Хрватској, Словенији и Северној Македонији. Постали смо кључни спортски канал у читавој бившој Југославији, у шест земаља региона Арена је присутна у 4 милиона домаћинстава! Притом, други оператери нам за права на Арену плаћају 2 до 5 евра по кориснику месечно, што је веома атрактивна цена и одличан извор прихода - нагласио је генерални директор Телекома Владимир Лучић.