YOUTUBE ДОНОСИ ПРОМЕНУ КОЈА ЋЕ ВАС РАЗБЕСНЕТИ: Од следеће године нема више прескакања реклама
Укида се опција "скип".
Чак 90 одсто корисника затвара реклама које се појављују на видео снимцима на Јутјубу (YouTube), али од почетка следеће године то више неће бити могуће. Добра ствар је да ће Јутјуб упоредо са овом новином скратити време трајања реклама.
Корисници Јутјуба од следеће године више неће моћи да прескачу рекламе, као што то сада раде.
Интернет див који је у власништву још већег – Гугла, укинуће рекламе од 30 секунде, које сада после шест секунди могу да се прескоче. Уместо њих увешће рекламе у трајању од 15 и 20 секунди, али и укинути опцију „скип“.
Јутјуб се ОД ДАНАС ПЛАЋА, а ево и колико
„Као део тога одлучили смо да не наставимо с реклама од 30 секунди без могућности прескакања, већ ћемо пажњу усмерити на формате којима ће бити задовољнији и корисници и оглашивачи“, рекао је портпарол Гугла (Гоогле), потврдивши информације које су се појавиле на интернету.
Закључак стручњака је да индустрија мора да побољша корисничко искуство online оглашавања, а ово је, према њима, корак у том смеру.