СТИГЛИ МИЛИОНИ ЗА МЕТРО: Прво се гради линија од Железника до Карабурме, а ево где ће све бити станице
Бесповратна помоћ намењена за изградњу студије и утицаја на животну средину
Потписан је Споразум о донацији 8,3 милиона евра за београдски метро.
ЗАШТО СУ СВЕТСКИ СУПЕРБОГАТАШИ ПОБЕГЛИ ДУБОКО У КОПНО? Научници су предвидели нешто застрашујуће!
СРБИЈА И АУСТРИЈА ОЧУВАЛЕ ЛАНАЦ ТРГОВИНЕ: Без другог таласа заразе резултати као 2019. године
Сутра почиње пријава за туристичке ваучере: Ево како можете до ЈЕФТИНИЈЕГ ОДМОРА у Србији!
Споразум је потписала потпредседница Владе Републике Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Зорана Михајловић, заједно са министарком за европске интеграције Јадранком Јоксимовић и амбасадором Француске у Србији Жан-Луј Фалконијем.
Споразум о донацији у вези је са реализацијом и финансирањем пројекта београдског метроа између Владе Републике Србије и Владе Републике Француске.
- Ово је доказ плана да су наше компаније посвећене реализацији. Метро је у центру економских односа две земље - рекао је амбасадор Жан Луј.
Навео је да је метро од суштинске важности за развој Београда.
Иначе, ово је бесповратна помоћ и ићи ће на прву фазу метроа, односно изградњу студије и утицаја на животну средину.
Да подсетимо, лане је француска компанија Егис, према Уговору са Градом Београдом, завршила Генерални пројекат и Претходну студију оправданости за Метро линије 1 и 2 Београда и Финални извештај је прихватила градска Комисија за спровођење ове фазе пројекта.
Усвојене су следеће трасе:
- Линија 1: Железник - Миријево дужине 21,3 км са 23 станице
- Линија 2: Железничка станица Земун - Миријево дужине 19,2 км са 20 станица.
Пројектом су предвиђене следеће станице на Линији 1: Железник, Ранжирна, Макиш, Жарково и Беле воде, Трговачка, Пожешка, Пијаца Баново брдо, Мост на Ади, Сајам, Газела, Палата правде, Савски трг, Трг републике, Француска, Лука Београд, Дунав станица, Панчевачки мост, Железничка станица Карабурма, Диљска, Вишњичка, Миријевски булевар, Гимназија и Миријево.
Станице на Линији 2 предвиђене пројектом су: Миријево, Устаничка, Мите Ружића, Цветкова пијаца, Војислава Илића, Шуматовачка, Јужни булевар, Макензијева, Мањеж, Савски трг, Сава центар, Арена, Меркатор, Општина Нови Београд, Александра Дубчека, Сењски трг, Стадион Земун, Филипа Вишњића, Нови новосадски пут, Железничка станица Земун.
Углавном је предвиђена подземна траса, сем у Макишком пољу, где би траса Линије 1 била на насипу просечне висине 2,0 м. Две линије се укрштају и имају денивелисане подземне станице на Савском тргу, где је омогућен прелазак путника са једне на другу. У Миријеву су планиране паралелне станице за обе линије. Предвиђен је тунел испод Саве за Линију 2.
У првој фази радова би се вероватно градио део Линије 1 од Железника до Карабурме.
НЕМА ПОСЛА, А НИ ЗДРАВСТВЕНОГ ОСИГУРАЊА: У Америци незапослено 20,5 милиона људи
Можда је сада ПРАВО ВРЕМЕ да оснујете своју компанију, а ево и зашто
Продужен рок за грађане: Ево до када треба да измирите дуговања за комуналије
Србија продала државне обвезнице у износу од две милијарде евра
КОРОНА УНИШТИЛА ПЛАНОВЕ ЗА ПУТОВАЊА: Грађани и даље желе на море, у БиХ отказано преко 400 резервација