СКАНДАЛ У ЗЕПТЕРУ: Мајка шесторо деце тражи 100.000 евра од Филипа Цептера због кашњења испоруке!
Гулфаира Габдулина, бивша агентка продаје за "Зептер" тражи одштету од власника компаније, Филипа Цептера, због неиспоручених производа и пратећих трошкова, тврдећи да је суочена с финансијским проблемима због кашњења у испоруци вредних око 100.000 евра.
Мајка шесторо деце из Казахстана, Гулфаира Габдулина, која је била запослена као агент продаје у компанији Зептер у тој држави, отпужила је Филип Цептера за штету од 100.000 евра.
ВУЧИЋ ОБИШАО РАДОВЕ НА ИЗГРАДЊИ БРЗЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ "ОСМЕХ ВОЈВОДИНЕ": Велике ствари улажемо у ово, за Војводину смо мислили да је најразвијенији део Србије... (ФОТО/ВИДЕО)
ДА ЛИ ЗНАТЕ КОЛИКО У СРБИЈИ ИМА СТАНОВА? Бићете веома изненађени цифром
ПОСЛЕДЊА ШАНСА ЗА СВЕ! Ево каква је ситуација на берзама на крају ове године
Како је навела у свом видео обраћању, од власника империје "Зептер" тражи одштету због недостављених Зептер производа и пратећих трошкова.
Она је у видео снимку, који је објавила пре два месеца на свом LinkedIn профилу, појаснила кроз шта је прошла док је радила за компанију у периоду од 2016. до 2021. године.
Транскрипт видеа преносимо у целости:
- Моје име је Гулфаира Габдулина, држављанка сам Републике Казахстан и посвећени агент продаје и специјалиста за продају.
Неколико година заредом имала сам част да представљам Вашу цењену корпорацију у нашој земљи, Републици Казахстан.
Данас вам се не обраћам као агент, већ као мајка, обична особа која дубоко верује у вредности за које се залаже ваша корпорација. Прво, желим да изразим своје велико поштовање и захвалност за могућности које ми је ваша корпорација некада пружила.
Током година, видела сам невероватан утицај који ваши производи имају на животе људи и увек сам настојао да ово приближим што већем броју породица у нашој прелепој земљи.
Међутим, сада сам се нашла у ситуацији у којој нисам очекивала да ћу се наћи и која је имала дубок утицај на мој живот.
Као мајки шесторо деце и неговатељици сопствене мајке, која је тренутно парализована због можданог удара, живот ми је поставио многе изазове, попут распада породице и можданог удара најближе особе - маме.
2021. године сам се соучила са ситуацијом која ме је довела у још тежи положај, остварајући план продаје ваших производа, прикупила сам средства од својих клијената у износу од око 100.000 евра.
Они су ми веровали, а ја сам веровала да ће запослени у вашој корпорацији испунити своје налоге у року који је наведен у вашем стандардном уговору - 28 дана.
Тачан тајминг је важан, посебно зато што су многе од ових поруџбина биле за посебне прилике и прославе, а купци су их темпирали и наручили унапред како би се осигурало да производи буду у руци на дан прославе.
Као пристојан породичан човек, разумете на шта мислим.
Нажалост, било је бројних неочекиваних кашњења у испоруци Зептер производа људима од којих сам узела новац и прописно пренела менаџерима Зептер Казахстана.
Разумљиво, моји клијенти су били разочарани и тражили су повраћај новца који су ми пренели као званичном Зептер консултанту како бих на време добила Зептер производе.
Да бих измирила своје обавезе према њима, морала сам да подигнем неколико великих кредита да покријем њихова плаћања, чиме сам се довела у тешку финансијску ситуацију.
Заузврат, контактирала сам казахстанску канцеларију ваше Зептер Казахстан корпорације са захтевом да вратим средства пренета за Зептер производе које ни ја ни моји клијенти нисмо добили.
Нажалост, одговор који сам добила на званичном меморандуму руководства Зептер Казахстана ме је разочарао.
На званичном меморандуму, који је потписао Милан Лукић, обавештена сам да Зептер Казахстан нема неизмирених дугова према агентима и клијентима.
Овај одговор ме није само шокирао, већ је утицао и на моју репутацију и финансијску стабилност.
Са вашом корпорацијом сарађујем од 2016. године и увек сам тежила да постигнем најбоље резултате.
Освојила сам награде, 2 аутомобила и добила разне награде, што ме чини још збуњујућом овим развојем догађаја.
Снимам ову видео поруку не да бих вас вређала и бацила сенку на корпорацију већ да бих вам скренула пажњу на овај проблем у нади да ћете што пре пронаћи правично решење.
И даље верујем у вредности и интегритет за које се залаже ваша корпорација и надам се да ће се цела ова ситуација показати само као техничка грешка и да можемо наћи начин да решимо ово питање не само због мене, већ зарад поверења и угледа Ваше корпораицје у мојој земљи Републици Казахстан, као и широм цивилизованог света.
Рачунам на ваше разумевање и брзо решавање мог проблема како бих могао да наставим да живим мирним животом да издржавам своју породицу, посебно шесторо деце и мајку, као што сам чинила пре овог депресивног неспоразума.
Решење проблема видим као надокнаду стварних трошкова које сам направила - камате на кредите и друге трошкове који су настали у вези са овим непријатним случајем.
Драги Филипе Цептеру, хвала вам што сте одвојили време да послушате моју видео поруку, надам се вашој наклоности и брзом решавању мог проблема у блиској будућности, а такође се искрено надам да ће ове 2023. године све завршити поовољно за све нас - стоји у поруци која је бивша запослена објавила.
Одговор је тада изостао, а Гулфаира је опет покушала да добије одговор пре три дана.
- Филипе Цептеру обратите пажњу, нешто није у реду са вашим пословањем у Републици Казахстан - написала је опет жена, а овај пут Цептер се и огласио. Он је тачно пре 18 сати одговорио следеће:
- То није истина. Такође није тачно. Покренуће се судски поступак. Молим вас будите тако љубазни узмите робу коју сте наручили или сте их на крају платили. Хвала Гулфаира - поручио је Цептер.
Гулфаира је искористила ову прилику да опет нагласи да су "клијенти већ одбили робу, те да само жели да врати свој новац и реши друге трошкове".
- Имала сам одлично искуство са Зептером, али ово је било тешко, само ми треба праведна одлука. Хвала Филипе - поручила је Гулфаира и рекл да је истина да она и даље плаћа банковне кредите због интерног неспоразума.
Филип Цептер се више није оглашавао.
Србија Данас/Телеграф Бизнис