Ако сте спремни да детету дате ОВО име, добићете 10.000 долара!
Један ресторан се досетио необичног начина да промовише сопствени производ и од родитеља тражи управо то.
Родитељи понекад имају обичај да својој деци дају прилично необична и наизглед бесмислена имена, а нека из 2014. године о којима је Тајм писао су Рукус, Принсчарлс и Леџендари. Такође, познат је и случај из Француске у којој родитељима није било допуштено да девојчицу назову Нутела, па је беба добила име Ела.
Ипак, ланац ресторана BJ's спреман је да својим купцима уручи ваучер у износу од 10.000 долара уколико своје дете назову Киноа. Ваучер се може користити у свим њиховим ресторанима, искључиво за оброке, преноси Klix.ba.
Добар маркетинг
Идеја иза BJ's ресторана јесте да на овај начин промовишу своје ново јело са киноом.
Киноа је биљка налик житарицама која се пре свега узгаја због јестивог семења. Ову древну јужноамеричку биљку називају мајком житарица, а још пре 5.000 година се узгајала на подручју Перуа, Чилеа и Аргентине. Уз кукуруз, била је једна од две основне прехрамбене намирнице у царству Инка.
- Прочитајте и:
- БИСЕРИ ИЗ ХИТНЕ: "Добро јутро, јел да идем на Институт за мајку и сина?"
- КАКО БИА НА БАЊИЦИ "ПРАВИ ШПИЈУНЕ": Ни професори студентима не знају имена
- НИЈЕ МОГАО ДА ПЛАТИ КРЕДИТ: Начин на који је вратио банци све оставио у ШОКУ!
- ШТО ЈЕ ЏАБЕ И СРБИНУ ЈЕ ДРАГО: Отимачина за гратис дане у Тунису