Колико је "тешка" Пепа Прасе
Пепа Прасе, омиљени лик многих клинаца данашњице, из блатњавих барица је ускочила у озбиљан бизнис и близу је да у 2014. оствари приход од милијарду долара.
"Пепа Прасе" је у протеклих неколико година постала веома јак бренд, а са домаћег тржишта Велике Британије се лагано ширила по целом свету.
Како пише "Гардијан", тако су кућа "Естли Бејкер Дејвис" и компанија "Ентертејмент уан" као власници права у последње три године утростручили зараду захваљујући новим уговорима, пре свега у САД.
Од 2015. године би ствари могле да буду још боље по фирме које стоје иза симпатичног прасенцета, јер крајем године истиче ексклузивни договор са гигантом из света играчака "Фишер-Прајсом", а почиње нови са фирмом "Џезверс", познатој по играчкама из света "Минецрафта".
"Имамо експлозивни раст. Ми смо највећи бренд за предшколце у Великој Британији, Шпанији, Италији и Аустарлији, а где год да добијемо добар слот за емитовање растемо невероватно брзо. Наша жеља је да Пепа Прасе постане највећи бренд за предшколце на планети", каже Дерен Труп, извршни директор канадске фирме "Ентертејнмент уан".
"Пепа Прасе" је настала 2004. године у кухињи аниматора Невила Естлија и Марка Бејкера и почела је да се емитује на британском Каналу 5 у петоминутним епизодама.
Данас се цртани филм емитује у више од 180 земаља, а like Пепе, Џорџа, њихових родитеља и другара се може наћи на 12.000 различитих производа, од перница, преко сладоледа и тестенина, па све до луна парка у Хемпширу.
Како кажу њени творци, Пепа је прескочила легендарног "Возића Томаса" и "Ватрогасца Сема" у Европи, али је Истраживачица Дора и даље неприкосновена на америчком тржишту, које је највеће на свету у овој области, преноси б92.
Прочитајте и: ОСУЛИ ПАЉБУ ПО ЦРТАНОМ ЈУНАКУ: Вини Пу је неприкладан хермафродит!