НЕПРИКОСНОВЕНИ: Дунав осигурање и даље број један!
КОПАОНИК - Компанија Дунав Осигурање у 2014. години задржала је лидерску позицију у Србији у сегменту неживотних осигурања, како по питању укупне премије, тако и по тржишној заступљености, изјавио је директор Дирекције за продају неживотних осигурања Дунав осигурања Звонко Зиндовић.
"У прошлој години Дунав Осигурање продало је више од милион полиса неживотног осигурања, што представља повећање за више од 70.000 нових полиса у односу на претходну годину", навео је Зиндовић.
Најзаступљенија полиса је она за осигурање од аутоодговорности, и ту је компанија Дунав осигурала више од 600.000 власника возила од аутоодговорности, што чини око 30 одсто тржишта осигурања у Србији, казао је Зиндовић.
Што се тиче наплате штета, Зиндовић је рекао да је Дунав Осигурање у 2014. години исплатила 116.000 одштетних захтева, а укупан износ исплаћених штета је преко седам милијарди динара.
"Просечна исплаћена штета је око 60.000 динара, а степен ажурности исплаћивања штета је 97 процената, што показује поверење тржишта, физичких и правних лица у компанију Дунав Осигурање", казао је Зиндовић.
Реагујући на оцену, која се чула током Копаоник бизнис форума, да се осигуравачи недовољно баве едукацијом становништва у тој области, директор Дирекције за животно осигурање Дунав Осигурања Александар Којић рекао је да је та осигуравајућа компанија 2013. покренула кампању "Одговорно живљење" и до сада одржала више од четрдесетак трибина. Којић је напоменуо да је Дунав Осигурање ту кампању организовало у сарадњи са Савезом учитеља Србије и под покровитељством Министарства просвете.
Наставак те акције је стипендијско осигурање живота за децу, где ће Дунав Осигурање под слоганом "Пријатељи из детињства" децу, чији родитељи уговоре полисе животног осигурање стипендијске ренте, награђивати са 50 евра за постигнут одличан успех са просеком 5,00 на крају сваке школске године, најавио је Којић. С обзиром да Дунав Осигурање има велику мрежу од преко 29 филијала и више од 600 продајних места, та осигуравајућа компанија ће на пролеће покренути акцију "Отворена врата" и притом отворити врата својих филијала свим постојећим и потенцијалним клијентима. Они ће моћи да дођу и разговарају са службеницима Дунав Осигурања о свим питањима која их интересују и да добију адекватне одговоре и информације, пре и после закључења уговора о осигурању, објаснио је Којић.
Којић је подсетио да је 1. децембра прошле године компанија је почела са пројектом "Дунав лајф клуб", што је први лојалити програм (програм верности) у области осигуравајућих кућа. Члановима тог клуба, који су корисници животног осигурања омогућени су атрактивни попусти код свих њихових партнера приликом слапања уговора о полиси, као и код неживотних осигурања, рекао је Којић.
Погледајте и: