Ову лепотицу је Путин изабрао да НАПРАВИ НОВИ КАЛАШЊИКОВ!
Компанија "Калашњиков" изгубила је свог оца Михаила Калашњикова пре две године, дуго је посртала, а онда јој је сјај вратила Тина Канделаки
Познато ТВ лице, активан корисник друштвених мрежа са више милиона "пратилаца" и стручњак за маркетинг, Канделаки (39) добила је прилику да направи нову стратегију за произвођача најпознатије пушке на свету и од "оружја за терористе", чувени АК-47 је "пресвукла" у "оружје мира".
Компанија успешне жене рођене у Грузији "Апостол" осмислила је нови лого, нови слоган и потпуно нови маркетиншки смер у коме би компанија требало да се креће.
"Калашњиков производи оружје како би се очувао мир широм света, како би региони, земље и нације могле да очувају свој суверенитет, своје право на мирно постојање, своје право да сами бирају своју судбину", саопштила је компанија у децембру, а преноси Б92.
Без скупоценог маникира, па зна да повуче ороз
Западни медији су одмах усмерили пажњу ка "Калашњикову", а затим је многима и Канделаки запала за око.
Тако је недавно часопис "Максим" објавио текст о њој у коме открива детаље из њеног приватног живота и подвлачи да "има тешку руку, да нема скупоцени маникир па зна да повуче ороз", као и да гласно подржава Владимира Путина и "мајчицу Русију".
"Канделаки зна и како на прави начин да спинује свој бренд, али и бренд своје земље", наводи се у тексту.
Цитира се и њен пост на Инстаграму, на коме је уз фотографију Бредлија Купера из филма "Амерички снајпер" навела да је то "добро парче пропаганде".
"Било би добро када би и руске филмаџије прихватили такав менталитет и без ироније приказали борбу између добрих и лоших момака", навела је она.
У разговору за "Максим" додала је да је то "стара прича за сваког Американца".
"Када негде постоји неправда, амерички војник оде и заштити слабе и незаштићене. Сада је тренутак у коме ми морамо да викнемо целом свету да смо спремни да са својим брендом заштитимо своје, али и да другима пружимо могућност да заштите заједничке вредности", каже она.
Како је писао "Гардијан", у "Калашњикову" су услуге компаније коју води Канделаки платили четврт милиона долара, а сада се надају да ће у наредним годинама бренд вратити стари сјај и "постати познат као Епл".