ПОРУКА ИЗ ПАРИЗА: „Када возиш, паркирај телефон!“
Београд - Кампања Телекома Србија о безбедној употреби мобилног телефона током вожње „Када возиш, паркирај телефон!“ представљена је у Музеју науке и индустрије у Паризу, на специјализованој изложби која је посвећена теми ризика.
На позив париског музеја, Телеком Србија је своју друштвено одговорну кампању представио телевизијским спотом на интерактивној изложби под називом „Ризикујте, изложите се изложби!“. Ово је уједно и прва друштвено одговорна кампања која је прешла границе земље, прво путем друштвених мрежа, дељењем садржаја у вези са кампањом, а сада и у оквиру изложбе те престижне институције.
„Уложили смо доста труда и рада у кампању, и то је дало резултате. Много смо говорили о томе да је овај пројекат искорак у сваком смислу, али за нас у компанији највећи успех представља чињеница да су људи почели да мењају своје лоше навике током вожње. Последње истраживање које смо радили у вези са овом кампањом показује да је њена главна порука “Када возиш, паркирај телефон!“, утицала на чак 40 одсто испитаника. Поносни смо што је снага кампање „Када возиш, паркирај телефон! “ препозната и ван граница наше земље. Хвала нашим партнерима, али и медијима који су одиграли значајну улогу у њеној промоцији“, поводом још једног успеха кампање истакла је директорка Сектора за ПР Телекома Србија Марија Бошковић.
Посетиоци изложбе на занимљив начин могу да сагледају разне облике ризика, као и да кроз игре и радионице испитају свој однос према ризику. Истовремено, омогућено им је да увиде опасности од ризичних ситуација које се на први поглед таквима не чине. На изложби у области безбедности у саобраћају приказује се и спот који је носилац кампање „Када возиш, паркирај телефон!“. Изложба је отворена 18. новембра и трајаће до августа 2015. године, а планирано је и да обиђе неколико земаља Европске уније.
Париски Музеј науке и индустрије је највећи музеј у Европи, који годишње посети пет милиона људи. Налази се у парку Вилет у Паризу, стецишту науке, технологије и индустрије. Поред простора за привремене и сталне изложбе, музеј садржи и планетаријум, подморницу и позориште. Класификован је као јавно добро са циљем да промовише општи интерес, а посебно интерес младих, за науку, технологију и културу.
Кампању „Када возиш, паркирај телефон!“, која је покренута у новембру 2013. године, Телеком Србија спроводи у сарадњи са Српским комитетом за безбедност саобраћаја и Управом саобраћајне полиције МУП-а Србије. Кампања је награђена низом награда: три награде Удружења за тржишне комуникације Србије за најбољу непрофитну кампању, најбољи спот и најбољу дигиталну комуникацију у кампањи, награда ТАБОО магазина „Снага креативности“ за најбољи ЦСР пројекат, две награде Друштва Србије за односе с јавношћу за најбољи ПР у интегрисаним комуникацијама и најбољу друштвено одговорну кампању, признање „Мој избор” удружења „Моја Србија“ за најбољу ЦСР акцију, награда за најбољу нон-профит кампању на Ноћи рекламождера, као и признање часописа „Ауто билд“ за исту категорију.