Промоција магазина Балкан Травел – Врњачка Бања: Разлог због ког се синоћ у хотелу Москва у Београду окупила елита српског јет сета
Председник општине Врњачка Бања Бобан Ђуровић на промоцији магазина Балкан Травел – Врњачка Бања најавио нове пројекте у 2023. години. И Новак је изабрао да инвестира у гондолу, Бања оборила све рекорде у броју ноћења
Синоћ је у препуној сали хотела „Москва“ у Београду одржана промоција поводом новогодишњег броја регионалног магазина Балкан Травел - Врњачка Бања. У присуству великог броја званица из привредног и јавног живота Србије, кроз садржај овог луксузног издања, представљени су привредни и туристички потенцијали једне од најпрестижнијих туристичких дестинација у Србији и региону, која је и ове године оборила све рекорде у посећености.
Председник општине Врњачка Бања Бобан Ђуровић, који је био и домаћин догађаја, у поздравној речи најавио је значајне инвестиционе пројекте у 2023. години и у периоду који следи.
“У последњих неколико година трудили смо се и успели да заједно са инвеститорима и са Бањчанима који воле наш град, као и са Владом Републике Србије, направимо престижан туристички бренд на Балкану и да једну бању, која је некада била синоним за бањски туризам, поново вратимо на трон,” рекао је Ђуровић.
Први човек општине је изразио очекивање да ће Врњачка Бања ове године имати постићи апсолутни рекорд бањског туризма у Србији када је реч о посећености.
“У развоју Бање отишли смо и даље, па смо постали и регионални центар туризма, што доказују пре свега велике инвестиције у Врњачку Бању и велики број ноћења. Ове године очекујемо да ћемо имати око million и четири стотине хиљада ноћења, чиме ћемо бити апсолутни рекордери бањског туризма у Србији и готово уједначени са најпрестижнијим туристичким центрима наше земје. Поносни смо што је у последњих четири до пет година уложено више од 200 милиона евра приватних инвестицаија у Врњачку Бању, што значи да су природни потенцијали наше општине препознати на прави начин као место које окупља бројне инвестииторе.“
Ђуровић је најавио планове и инвестиције за 2023. годину, од којих је као кључну издвојио изградњу гондоле која ће бити дугачка 7,1 километар на траси од центра Врњачке Бање до планине Гоч. Пројекат ће, према његовим речима, представљати круну свих досадашњих улагања у Бању.
“Издвојићу неколико инвестиција које ће обрадовати и будуће туристе и нас који живимо у Врњачкој Бањи. Идућа година ће бити година великих инвестиција у Врњачкој Бањи. Кључна инвестиција је гондола на којој радови почињу средином 2023. Године, у партнерству са породицом Ђоковић и са већ познатим истоименим брендом Ђоковић. Бања ће добити гондолу дугу 7,1 километар , од центра града до највишег врха планине Гоч. У питању је регионални пројекат, који ће представљати круну свих наших улагања. Гондола ће бити брендирана и носити име најпознатијег српског спортисте Новака Ђоковића, што ме посебно радује.
У 2023. години Ђуровић очекује да Врњачка Бања постане један од лидера туризма на Балкану.
“Врњачка Бања ће у 2023. години добити нови тунел који се гради испод Црквеног брда, ка ои мултимедијални простор који ће одсликавати историјат Врњачке Бање. У партнерству са компанијом Зептер Бања ће добити хелиодром који ће бити смештен на врху њиховох хотела и на услузи не само њиховим гостима него и нашем граду. Следеће године настављамо са изградњом затвореног аква парка и то ће бити један од највећих пројеката у региону. Циљ нам је да преузмемо лидерство, не само у Србији, већ и на Балкану и да тако постанемо апсолутно конкурентни најпознатијим туристичким дестинацијама. Велику захвалност дугујемо Влади Републике Србије, а посебно инвеститорима који су препознали Врњачку Бању, као и медијима, а посебно магазине Балкан Травел који је препознанао Бању као тему новогодишњег издања и овековечио све што је лепо у нашем граду” – закључио је Бобан Ђуровић.
О Врњачкој Бањи говорио је и познати новинар Живорад Жика Николић, који је у Врњачкој Бањи заочео своју новинарску каријеру.
“Указана ми је посебна част да вам се обратим јер Врњачку Бању носим у срцу и где год кренем у Врњачку Бању скренем. Гимназију сам завршио ту, почео сам да се бавим новинарством у Врњачкој Бањи и данас са људима у Бањи имам леп однос. Радујем се што је Бања последњих година добила прави сјај велике, најлепше бање Србије”, рекао је познати новинар.
У петом издању часописа “Балкан травел” на занимљив и интересантан начин представљено је управо оно зашто је Врњачка Бања посебна и краљица континенталног туризма, изјавила је Ксенија Конић главна и одговорна уредница часописа “Балкан травел”.
“На интересантан начин смо представили све оно што Врњачку Бању тек очекује у наредном периоду и све оно што је синоним за Врњачку Бању данас. Читаоци ће кроз наше текстове сазнати зашто је Бања заправо краљица српског туризма. Сигурна сам да ће уживати у упознавању овог туристичког центра е на начин како смо је ми видели и доживели”, закључила је Конићева.
Издавач магазина је Ред Press у сарадњи са Општином Врњачка Бања и Туристичком организацијом Врњачка Бања. У новом издању часописа кроз изванредне репортаже, интервјуе и раскошне фотографије, читаоци се могу упознати са свим оним што Врњачка Бања, једно од најбољих лечилишта у овом делу Европе, има да понуди.
Промоцију је отворила оперска дива Љубица Вранеш, солиста Београдске опере, а догађај је окупио велики број познатих личности, хотелијере, представнике привредног и јавног живота Србије.
Промоцији су присуствовали и певач Славко Бањац, глумица Мирка Васиљевић део екипе серије “Игре судбине”, Теодора Томашев, Сандра Бугарски,, Миљан Прљета, Миодраг Мишко Ракочевић, Владан Савић, Растко Јанковић, Кристина Кика Јовановић, модни креатор Бата Спасојевић, тв водитељ и новинарка Марија Савић Стаменић и Данило Машојевић, новинарка и продуцент Оливера Јовићевић, привредник Миле Драгић, Ђорђе Рашић, као и многи бањски привредници.
Овај пети по реду број магазина Балкан травел је доступан је на киосцима широм Србије, Црне Горе, Босне и Херцеговине и Северне Македоније.