ДИВЉИМ ТАКСИСТИМА ДОШАО КРАЈ: Нове измене закона, чека их ЗАТВОР и ОДУЗИМАЊЕ ВОЗИЛА
Таксисти који краду помоћу таксиметра биће кажњени са 150.000 до 500.000 динара, остаће без регистарских таблица 30 дана и неће моћи да таксирају од два до шест месеци, а поред саобраћајних инспектора кажњаваће их и комунални полицајци.
То је једна од најважнијих новина које доносе измене и допуне Закона о превозу путника у друмском саобраћају, којима би посебно требало да се регулише такси превоз у Србији у коме учествује више од 17.000 таксиста.
ОПАСНО ПО ЗДРАВЉЕ! Ово је један од највећих ТИХИХ УБИЦА у Србији: Најгоре је ЗИМИ
О изменама закона данас расправљају посланици Скупштине Србије. Строже казне предвиђене су за дивље таксисте који се крију иза лажних кровних ознака.
- То ће се третирати као кривично дело, за шта је предвиђено одузимање возила и до две године затвора. Биће санкционисано и такси удружење чије је кровне ознаке носио дивљи таксиста и то новчаном казном од 800.000 до 1.500.000 динара или укидањем рада - подвлачи Александар Бијелић, председник Савеза ауто-такси удружења Србије, који је иницирао измене.
Крађе на таксиметру, једна од најчешћих замерки путника, биће третиране као привредни преступ, а не као прекршај.
Министар Лончар поводом инцидента у Крагујевцу: Дете је прегледано, нека суд донесе одлуку
- То значи да казна више неће моћи да застари и да ће таксиста који вози мимо таксиметра морати да плати од 150.000 до 500.000 динара. Поред тога, одмах ће му бити скинуте регистарске таблице и одузете на најдуже 30 дана и неће моћи да таксира од два до шест месеци - каже Бијелић.
Додаје да је изменама предвиђено и да комунална полиција може да контролише таксисте, пошто су капацитети саобраћајне инспекције мали, тренутно у Београду има само седам инспектора, а у Србији свега 20. Комунална полиција тако ће моћи да зауставља, контролише и кажњава дивље таксисте и привремено им одузима возила, објашњава Бијелић.
ВЕЛИКА ОПАСНОСТ ПО ЗДРАВЉЕ: Канцерогени производи у продавницама, СРБИ ОПРЕЗ!
Када је реч о аутобуском и комби превозу, биће само индиректних новина.
- Такозвани лимо сервис или изнајмљивање возила са возачем изместиће се из Закона о туризму у Закон о превозу путника у саобраћају. За тај сервис ће сада бити одређени строги услови. А то је да ће моћи да се изнајмљује само лимузина дужа шест метара или возило које није јефтиније од 25.000 евра и старије од пет година, а комби возила са седам плус једно или осам плус једно место мораће да имају тахографе и професионалне возаче - објашњава Мирко Вучинић, председник Пословног удружења друмског транспорта "Панонтранспорт".
Срби, нови УДАРАЦ НА ЏЕП: Ако правите рођендан за дете, морате да зовете ЦЕЛО ОДЕЉЕЊЕ
Како каже, путем лимо сервиса више неће моћи да се изнајмљују возила на краћи период од три сата.
- На тај начин лимо сервис неће моћи да функционише као редован линијски и ванлинијски градски превоз. Односно, комби превозници који превозе путнике, на пример, од Београда до Панчева неће више моћи да се крију иза лимо сервиса и тако избегну контролу републичких саобраћајних инспектора - истиче Вучинић.
Ригорозне казне прете и такозваним лимо сервисима - као што је, на пример, ЦАР:ГО - уколико преко електронских апликација повежу клијента са нерегистрованим превозницима.
70% свињско, 10% јунеће и МИСТЕРИОЗНИХ 20%! Укусно,а опасно: ПАЗИТЕ СЕ ОВИХ ЋЕВАПА! (ФОТО)
- У том случају таквим сервисима прети новчана казна од најмање 800.000 динара или укидање. Неће више моћи да повезују клијента са возачем који није регистрован за обављање превоза путника. Нити ће моћи да уговарају вожњу, рецимо, од Београда до Панчева пошто изнајмљивање возила преко овог сервиса неће моћи да буде краће од три сата - истиче Бијелић.
Пратите нас на нашем инстаграму СрбијаДанас.