Едукација и лични развој као кључ успеха: Успешно завршен Schwarzkopf Gliss Програм Самопоуздања
Са успешно завршеним јесењим циклусом, Schwarzkopf Gliss Програм Самопоуздања постао је синоним за едукацију, оснаживање и подршку женама у остваривању њихових професионалних и личних циљева.
Покренут од стране компаније Хенкел и бренда Schwarzkopf Gliss, овај јединствени бесплатан програм обухватио је два циклуса – пролећни и јесењи, током којих су полазнице добиле драгоцене увиде и подршку еминентних стручњака из различитих индустрија.
Креиран са циљем јачања самопоуздања и развоја кључних вештина, током оба циклуса Schwarzkopf Gliss Програма Самопоуздања, полазнице су имале прилику да прате предавања на разноврсне теме, а посебан акценат стављен је на лични развој и важност непрекидног усавршавања, јер право самопоуздање долази из континуираног учења и прилагођавања новим околностима.
“Оснаживање жена кроз едукацију и подршку, посебно у времену када су изазови на тржишту рада све већи, била је наша мисија приликом креирања овог програма. Свесни смо да самопоуздање, али и практичне вештине, представљају темељ за лични и професионални успех. Управо кроз овај Програм самопоуздања, омогућили смо полазницама да стекну алате неопходне за остваривање својих потенцијала. Поносни смо што смо им помогли да развију самопоуздање и компетенције које ће им омогућити да сигурно корачају кроз каријеру и успешно превазилазе изазове који им се нађу на путу,” изјавила је Милица Шљиванчанин, директорка маркетинга ХЦБ сектора у компанији Хенкел Србија.
Компанија Хенкел је посвећена друштвено одговорном пословању и кроз пројекат пружила је подршку женама у оквиру Schwarzkopf Gliss Програм Самопоуздања.