НЕМОЈТЕ ДА ПАДАТЕ НА ФОРЕ: Погледајте какве мамце користе трговци да потрошите више новца
Они заправо не желе да купите сладолед од седам фунти.
Трговине користе читав низ трикова како би вас натерале да трошите више. И о тим триковима смо више пута писали.
"НИЈЕ ЕКОНОМСКА РАЧУНИЦА, ТО СУ ВЕЛИКЕ ЗАРАДЕ" Зашто је поскупело уље и колика је реална цена по литру?
ОЧЕКУЈУ НАС НОВА ПОСКУПЉЕЊА! Потрошачи ЗАБРИНУТИ - за ове намирнице ћемо ускоро ВИШЕ ПЛАЋАТИ
ПОЧЕЛА ИСПЛАТА ДРЖАВНЕ ПОМОЋИ ЗА МАРТ: Шта ако не желите да је користите, а добили сте новац на рачун?
Од сензационалних "платиш два, трећи добијеш гратис" акција, (иако вам заправо можда не треба ни један артикал), до музике, осветљења и смештаја на полицама, продавнице користе читав низ мамаца како би вас натерале да трошите више.
Психолог Џулија Смит на свом Тиктоку открила је трик због којих вам се прескупи артикал чини знатно повољнијим.
Као пример је понудила сладоледе, један који кошта 3 фунте, други који кошта осам фунти. Сладолед од осам фунти чини се прескупим, али како је пет фунти разлике сви ће пре одабрати онај јефтинији.
Како би се (пре)скупи сладолед чинио прихватљивијим, трговци стављају мамац, сладолед од седам фунти.
- Они заправо не желе да купите тај од седам фунти, он је само мамац како би скупљи сладолед деловао као добра прилика. Без мамца, упоређујете сладоледе од три и осам фунти, али с мамцем - па зашто не бисте узели овај од осам фунти, само је фунту скупљи - испричала је.
Појаснила је и како психолошки ефекат кадрирања користе све трговине од ресторана до технолошких дивова.