ПРАВИЛО "СЕДАМ ДАНА": Ево како ће вам ова навика помоћи да уштедите новац!
Сви људи су сами по себи различити и имају другачије навике и ствари које их испуњавају.
Неко воли да ужива у сваком дану и брзо потроши све што заради, док се други људи ипак лепше осећају када имају одређену суму новца "са стране" или што би рекли "за црне дане".
Ти људи увек мисле унапред и не воле да осећају беспомоћно у било којој непредвиђеној ситуацији. То је похвално, али са друге стране, такви људи слабије уживају и никада нису опуштени у потпуности, па се често запитају да ли добро поступају што штеде.
КО ЋЕ МОЋИ ДА ДОБИЈЕ НОВАЦ ЗА ЗАМЕНУ СТОЛАРИЈЕ? Детаљна процедура - када грађани могу да се пријаве
ПОД КОЈИМ УСЛОВИМА МОЖЕТЕ УЋИ У ГРЧКУ? Ако сте кренули на море у ову земљу, обавезно понесите један ФОРМУЛАР
"БИЛА САМ У ДУГОВИМА ДО ГУШЕ! Урадила сам ове ТРИ НЕЛОГИЧНЕ СТВАРИ и за две године решила све проблеме!"
Друга врста људи је управо супротна, она која не мисли о сутра, већ сваки дан живи као да му је последњи. Колико год да то звучи као одличан начин живљења, такви људи често не знају да управљају новцем, готово увек се задужују, а када им се десе неке ситуације које нису очекивали, не знају како да се избаве, па су у ситуацији да узајмљују нова, а онда тек настају проблеми.
Уколико спадате у ову групу људи, да бисте избегли овакве ситуације, можда би требало да примените следеће правило – правило 7 дана.
О чему је реч? Ова стратегија штити купца од импулсивне куповине, а принцип је врло једноставан: дајте себи "период да охладите главу", то јест, сачекајте 7 дана пре реализације куповине, како бисте били сигурни да ли заиста желите тај производ и да ли вам је потребан. Ово друго је кључно.
Суштина је да вас не понесе узбуђење у датом моменту и не начините куповину због које бисте се покајали, било да је реч о новом телефону, ципелама, путовању. Људи најлакше троше у "мирном стању", када имају редовне приходе, а немају неке нарочите трзавице.
Често се јави осећај да негде морамо да потрошимо новац, као да ће у супротном побећи из џепа. Тек када се суочимо с реалном кризом, схватимо да смо у прошлости вероватно куповали оно што нам није било неопходно. Често се деси и да купимо не само оно што није есенцијално, већ и оно што нам се на крају не допада.
Након 7 дана поставите себи ово питање: Да ли се осећам исто у вези са жељеним производом?
Ако је жеља и даље ту, а његова цена одговара вашем кућном буџету, поручите производ. Није поента да ништа не купите, већ да направите паметну селекцију онога што заиста желите и што вам је потребно и на тај начин успете да уштедите за ситуације у којима ће вам тај новац бити од великог значаја.