Зашто некима бизнис увек пропадне? Ово је 15 разлога
Без обзира колико је сјајна ваша страст и визија, неколико лоших навика може упропастити обећавајући посао
Обично су у питању два или три потеза који проузрокују неуспех. У наставку следи преглед 15 најучесталијих потеза предузетника којима не успева да остваре своје циљеве.
1. Они праве изговоре
Најчешћи изговор је тај да нису имали довољно времена. То уствари значи да тај задатак није био довољно приоритетан, забаван, профитабилан или хитан да би био на врху листе.
2. Они криве друге/спољашње силе
Предузетници који криве економију, начин на који су одгојени, време, потрошаче, своје запослене, тренутног председника, супарничку политичку партију, дакле било кога осим себе, за своју ситуацију никада неће бити успешни.
ДОДИР ЛУКСУЗА И КОМФОРА У ХОТЕЛУ ALEXANDROS ПАЛАЦЕ – СЛОБОДНЕ СОБЕ ВЕЋ ОД ОВОГ ВИКЕНДА!
Ако не знате "шта ћете бити када порастете": ОВО ЈЕ ДЕСЕТ НАЈПЛАЋЕНИЈИХ ЗАНИМАЊА!
Ово сви радимо, а уколико вас пријави комшија платићете казну и до 100.000 ДИНАРА!
3. Они нису поштени
Обмањивање запослених у вези са њиховим платама или лагање потрошача су очигледни примери опасног непоштења, али и лажне похвале запосленима уместо критиковања истих такође је подједнако лоше и штетно
4. Они су лењи
Ако предузетник касни на посао, не чита и не воли напоран рад, предодређен је од старта да буде неуспешан, баш као и бизнис који покрене.
5. Они су убеђени да све знају
Самоувереност је неопходна за некога ко започиње посао, али сваки его има своје границе. Неуспешни предузетници често су превише поносни да признају да нису знали како да управљају својом компанијом.
6. Они оклевају да доносе одлуке
Неопходно је да се скупи што више информација пре него што се донесу важне одлуке, али трошење превише времена у размишљању успорава све и траћи новац. Добар план који се изврши сада је бољи од савршеног плана који ће се извршити следеће недеље.
7. Они нису одредили јасан правац компаније
Нико здраве памети не жели да прати предузетника који нема јасну представу куда иде, а ипак већина предузетника не могу јасно да кажу који су њихови пословни циљеви за текућу годину. Да би привукли најбоље раднике, предузетници морају да имају одређену визију за своју компанију.
8. Они одбијају уступке
Лоши предузетници имају потребу за микроменаџерством, међутим нико није добар у свему, те би руководиоци требало да се усмере на највећа и најважнија питања.
9. Они су укључени у немерљиве ствари
Неопходно је да се замисли како компанија може да расте како више извора и талената постаје доступно.
10. Они нису у могућности да се сукобе
Када запослени осете неку слабост свог руководиоца, често ће то да искористе.
11. Они нису организовани
Вођење посла иде са бескрајним одговорностима, а успешни предузетници стално усклађују своје заузете животе са системом који ради за њих.
12. Они нуде нешто што не може бити профитабилно
Неки предузетници не успевају да добро израчунају своје могућности и иду напред упркос свакој прилици да зараде новац.
13. Они пружају ужасну услугу или производ
Ако су запослени лоше обучени, посао је осуђен на пропаст.
Пасоши нам више неће ни бити потребни, а ово је НАЈНОВИЈИ НАЧИН ЗА ПУТОВАЊЕ БЕЗ ПАПИРА
СРПСКА ЕКОНОМИЈА СВЕ ЈАЧА: Дијаспора унела милијарду евра у нашу земљу за прва 4 месеца
ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА СРБИЈЕ: Кључни елемент за ОПСТАНАК НА ТРЖИШТУ
14. Они су лоши трговци
Ако заиста верујете да ваша компанија нуди вашим потрошачима вредност решавањем њихових проблема, онда би требало да своја решења изговарате што је гласније могуће. Користите раст компаније како би сте утемељили личне односе и немојте се плашити да ли сте превише наметљиви.
15. Они игноришу метрику
Неопходно је рашчланити ваш сложен пословни план на једноставније задатке и рачунице које могу да се свакодневно или недељно проверавају.
БОНУС ВИДЕО: ЈЕЗИВ ПАД: Економија Србије се током деведесетих за само четири године смањила за 60 ОДСТО