БАНКЕ УВЕЛЕ ВЕЛИКЕ ПРОМЕНЕ: Скраћују радно време, затварају филијале, а има и још новина
Око 60 одсто банака у свету затворило је филијале или скратило радно време због ковида-19, а многе су примениле нове, дигитализоване процесе.
Неки од њих су отварање рачуна - 34 одсто, методе за идентификацију и верификацију на даљину - 23 одсто и бесконтактно плаћање - 18 одсто. Ово је показало истраживање Дилојта о зрелости дигиталног банкарства, свеобухватној анализи дигиталних функционалности и ситуацији на тржишту, рађено у 39 земаља и 318 банака.
СВЕ О НОВОМ ФРУШКОГОРСКОМ КОРИДОРУ: Најдужи тунел у Србији пролазиће кроз Војводину, а чекају га два велика изазова
Предстоје нам празничне куповине: Како је пандемија променила шопинг у 2020.години?
РАТА КРЕДИТА ВАМ ЈЕ МНОГО ВЕЋА? Како да се вратите на старо и колико то кошта?
- Када је о Србији реч, наше банке се у поређењу са глобалним просеком, могу сврстати у групу "закаснелих дигиталних корисника - оцењује се у истраживању.
- Највеће разлике у поређењу са светом су у активностима које се односе на отварање банковних рачуна, редовно коришћење банкарских услуга, развој напреднијих услуга и затварање банковних рачуна. Српске банке још нису у потпуности развиле вишеканалну стратегију, где корисницима нуде све производе, услуге и корисничко искуство кроз све доступне канале.
Корисници у Србији, показује истраживање, имају више склоности ка мобилном наспрам интернет банкарства, осим у домену инвестиционих производа, где је дата блага предност интернет банкарству.