Бирајмо Чуваркуће да вредност остаје у земљи
Веома је значајно што су више од 85 одсто прехрамбено - прерађивачких производа на полицама свих трговина у Србији домаћи производи.
Подршка пројекту Стварано у Србији једног од највећих домаћих трговинских ланаца у земљи, "Универекспорта" веома је значајна, јер сваког дана више 120.000 купаца у 176 малопродајних радњи може да купи производе са жигом "Чуваркуће" и на тај начин најбоље допринесе српској економији, рекао је Жарко Малиновић, секретар Удружења трговине Привредне коморе Србије.
Малиновић, који је заједно са директорком маркетинга компаније "Универекспорт" Оливером Ћирковић у претпразничној куповини, представљао и бирао Чуваркуће у тржном центру Променада у Новом Саду, нагласио је да купујући произовде са жигом Чуваркућа ми чувамо нашу земљу, обезбеђујући новац и за просвету и за инфраструктуру и све остале друштвено битне области.
-Када купимо Чуваркућу, остане нам три пута више новца у буџету, што је посебно значајно у времену у којем цене сировина расту и битно је смањити утицај глобалних кретања на нашу економију и тржиште.
Веома је значајно што су више од 85 одсто прехрамбено - прерађивачких производа на полицама свих трговина у Србији домаћи производи. Такође, важан је јак мост између купаца и произвођача, као што је ланац "Универекспорт", јер на тај начин можемо да обезбедимо јачање српске економије.
Оливера Ћирковић, директорка маркетинга компаније Универекспорт истакла је значај пројекта Чуваркућа.
-Наравно да смо део овог пројекта и наравно да ћемо увек бити саставни део оваквих прича, јер као највећи домаћи трговински ланац имамо одговорност да на нашим полицама буду домаћи производи- рекла је Ћирковић и додала да је Универекспорт отишао корак даље јер је то трговински ланац који има сопствену производњу домаћих производа које пласира кроз своју продајну мрежу.
Поводом предстојећих празника, секретар Удружења за трговину Малиновић, позвао је купце да празничну куповину искористе за куповину Чуваркућа, производа који имају најмање 80 одсто вредности створене у Србији, што је посебно важно у периоду када највише трошимо и највише купујемо.
Домаћи трговински ланац "Универекспорт" подржао је пројекат Стварано у Србији Привредне коморе Србије и у својим малопродајним објектима ознаком "Чуваркућа" обележио производе који су стекли право на овај колективни жиг као потврду квалитета и домаћег порекла. У Универекспортовим продавницама заступљено је 116 Чуваркућа и сви производи су обележени жигом.
"Универекспорт" у духу своје мисије улагања у домаћу производњу и домаће производе, а тиме у заједницу и друштво у целини, увећао је породицу Чуваркућа и са својим производима. Међу Универекспортовим Чуваркућама издвајају се органски производи - сунцокретово и ланено уље, интегрално пшенично и ражано брашно под брендом "Органа", различите врсте пршута и вина бренда "Вучуревић" и други.