ЛИДЛ СРБИЈА ДОБИТНИК „ТОП EMPLOYER 2024“ СЕРТИФИКАТА
Светски признат независни експерт у процени пословања у области људских ресурса, престижни „Топ Employers Институте“, доделио је компанији Лидл Србија четврти пут заредом признање за најпожељнијег послодавца „Топ Employer“, овај пут за 2024. годину.
За 5 година пословања у Србији, са тимом од више од 3.500 запослених у продаји, логистици и дирекцији, Лидл је још једном потврдио статус „топ“ послодавца.
Тим поводом, извршна директорка Дирекције Људски ресурси и чланица управе у компанији Лидл Србија, Ивана Марковић, истакла је: „Наша компанија посвећује велику пажњу ослушкивању и уважавању потреба запослених, са циљем да створимо пријатно окружење за рад, али и прилику за раст и развој сваког појединца, као и читавог Лидл тима. Недавно смо проширили и наш пакет бенефита за запослене, а и у наредном периоду наставићемо да улажемо у наш тим – свесни тога да су управо задовољне колеге кључ нашег успеха“.
„Топ Employers Институте“ сертификује компаније на основу испитивања процеса и пракси у области управљања људским ресурсима,и које обухвата шест кључних области: стратегију са фокусом на људе, радно окружење, запошљавање, развој запослених, разноликост и инклузију, као и задовољство послом.
- Наш овогодишњи „Топ Employer“ програм сертификације доказао је да изазовна времена из људи и компанија могу да извуку најбоље ствари. Компанија Лидл Србија показала је изванредну праксу у области управљања људским ресурсима, као и да јој је изузетно стало до усавршавања и добробити својих запослених - зато већ четврту годину заредом носи сертификат једног од најпожељнијих послодаваца, “Топ Employer 2024“. Овакви послодавци чине добар пример за компаније широм света - изјавио је извршни директор „Топ Employers Институте“ Давид Плинк.
Лидл Србија послује по прецизно дефинисаним ХР процесима и процедурама, кроз које показује своју професионалност и посвећеност запосленима. Компанија је позната по конкурентним условима рада, а недавно су најављена и два повећања плата за запослене у продаји у току године, једнократне финансијске исплате, као повећање броја дана годишњег одмора са досадашњих 22 на чак 24 дана годишње, уз могућност остваривања додатног дана на сваке три године радног односа, до максималних 28 дана.
Такође, запослени у Лидлу имају и широку палету атрактивних бенефита од којих су неки: приватно здравствено осигурање под једнаким условима за све запослене, рад од куће за радна места на којима је то могуће и континуирано усавршавање унутар земље, као и у иностранству. Један од значајнијих нових Лидл бенефита је и Програм подршке запосленима који представља могућност за све запослене да добију бесплатне консултације из домена психолошке, финансијске и правне помоћи. Програм подршке запосленима (ЕАП – Employee Assistance Програм) пружа поверљиву подршку путем саветовања, ресурса за постизање равнотеже између пословних и личних обавеза, правних и финансијских консултација, као и подршку за очување менталног здравља.
Овим Лидл Србија потврђује да се и након 5 година пословања у Србији свакодневно залаже за то да својим запосленима обезбеди најбоље услове рада и жељени баланс између пословног и приватног живота.