Мала и средња предузећа у Србији због ОВОГА су кључна, а сада им је потребна подршка свих нас
Мала и средња предузећа у Србији запошљавају 629.000 људи што је 44 одсто укупно регистрованих запослених у земљи.
Мала и средња предузећа стварају и трећину укупног БДП земље, генеришу две трећине промета, и у извозу нефинансијског сектора учествују са више од 43 одсто.
МСП сектор чини 99,8 одсто укупног броја привредних субјеката и кључан је за развој српске економије. И управо је овом сектору данас, у околностима када пандемија COVID-19 разара целокупну економију, потребна значајна помоћ.
Због немогућности да предвиде даље кретање ситуације, и са здравственог и са економског аспекта, код малих привредника управо је и највећи страх. Јер за разлику од великих компанија које имају ликвидност, озбиљне партнере и тржиште, сектор МСП без континуиране производње и продаје не може дуго да опстане.
Неизвесност и немогућност планирања у таквим околностима за овај сектор је најчешће погубан сценарио. Проблем је већи тим пре, уколико су привредници истовремено на почетку и немају довољно искуства, али оно што је зајединичко и њима и свима осталима, јесте да је у таквим тешким тренуцима свака помоћ и више него добра.
Компанија Visa покренула је и у Србији Платформу за подрску малом бизнису као део глобалне #Whereyoushopmatters иницијативе, под геслом #podrzimolokalno. Ова платформа има за циљ да оснажи и помогне мала и средња предузећа, с јединим циљем - да им пружи савете, искуства, препорука за партнере и понуде за лакше и ефикасније вођење и развијање пословања.
Како започети пословање online, како привући нове кориснике, како користити маркетинске канале, како унапредити репутацију на дигиталним каналима, који су најбољи начини плаћања и чување репутације – само су нека од питања на која ће вам одговоре дати компанија “Виса” у оквиру своје иницијативе #WhereYouShopMatters.
Такође, за све бизнис кориснике Visa бизнис картица, на Платформи постоји и услуга Visa консијержа, као и посебне понуде за бројне услуге, од превођења, до креирања директних маркетиншких канала и лојалти картица.