"Миљеник потрошача" најлепши рођендански дар "Дунав осигурању"
У Медија центру у Београду су, у оквиру кампање „Најбоље из Србије“, у организацији удружења „Моја Србија” и уз подршку Министарства унутрашње и спољне трговине Републике Србије и Града Београда, додељена признања „Миљеник потрошача“ за најбоље брендове на домаћем тржишту.
Компанија „Дунав осигурање“ је у категорији „Осигуравајућа друштва” гласовима потрошача изабрана за омиљени бренд и с поносом други пут заредом понела титулу „Миљеник потрошача”.
Признање је у име Компаније „Дунав осигурање“ примила Маја Марковић, директорка Центра за корпоративни маркетинг и бригу о клијентима.
Поздрављајући окупљене, захвалила се најпре организаторима на реализацији овог истраживања и додала:
- Признање ‘Миљеник потрошача’ нашој компанији долази на дан обележавања 49. годишњице пословања под именом ‘Дунав осигурање’. Настала давне 1974. године спајањем два осигуравајућа завода: ‘Југославија’ и ‘Београд’, која су пословала на територији целе савезне државе Југославије, свих ових година, безмало пола века постојања, Компанија ‘Дунав’ развија делатност осигурања и истовремено прати потребе грађана Србије, осавремењује своје услуге и развија продајне канале како би била доступнија најширем кругу корисника. А у знак захвалности за указано поверење, кроз пројекте друштвене одговорности заједници враћа део оствареног профита. Ово признање је још један показатељ да идемо у добром смеру и да је ‘Дунав’ прави, искрени пријатељ на кога се корисник може ослонити. Запослени у Компанији ће се и убудуће трудити да тако и остане. Велико хвала нашим осигураницима и свим грађанима који су препознали квалитет и напоре које улажемо - истакла је Маја Марковић.
У кампањи „Најбоље из Србије“, у конкуренцији од 1.500 брендова, номиноване су најпознатије домаће и стране компаније, које су својим гласом грађани наградили за квалитет и препознатљивост.