НАЈБРЖИМ ПУТЕМ ДО МОРА у 2020. години! Кроз целу Србију ауто-путем, а ОЗЛОГЛАШЕНА МАГИСТРАЛА је прошлост!
Грађани Србије и сви они који пролазе кроз нашу земљу, од овог лета ће брже и лакше стизати до мора: у правцима ка Грчкој и Бугарској неће силазити са ауто-пута, док ће ка Црној Гори уместо ризичном Ибарском магистралом добрим делом кроз Србију путовати новим ауто-путем.
Завршетком јужног и источног крака Коридора 10 туристи из Србије до летовалишта у Грчкој и Бугарској практично неће силазити са ауто-пута, а од 19. децембра, када буде отворена деоница Коридора 11 од Сурчина до Обреновца, на располагању ће имати ауто-пут Милош Велики све од Сурчина до Чачка, што је правац ка црногроском приморју.
Прави значај изградње 110,8 километара ауто-пута ове године возачи се тако осетити следеће године када буду кренули на море. Благодети новог ауто-пута у Србији осетиће и возачи који крену на море у или преко Бугарске.
Источни крак који у дужини од 86,9 километара повезује ауто-путем Ниш и границу са Бугарском свечано је отворен почетком новембра, а прелази се за свега 45 минута. То значи да се практично од Београда па све до границе са Бугарском може стићи без семафора.
ЕУ пре две године укинула роминг: Резултати изненађујући
МИЛОВАН ЈОВАНОВИЋ О ВУЧИЋЕВОЈ ИНИЦИЈАТИВИ: Противници "мини Шенгена" желе хаос на Балкану!
"ЦРНИ ПЕТАК", али ИЗ ФОТЕЉЕ: Американци потрошили 7,4 милијарде долара у ОНЛАЈН ШОПИНГУ!
Иначе, ту деоницу аутопута Е80, од Ниша, тачније од Просека (недалеко од Ниша) па до бугарске границе, укупне дужине 86,8 километара (Источни крак Коридора 10) карактерише 87 мостова, 5 савремено опремљених тунела и 5 саобраћајних петљи. У комплетан источни крак уграђено је око 780.000 тона асфалта.
Најдужи мост је мост број 13 на деоници Црвена Река - Чифлик, који прелази преко реке Нишаве и железничке пруге Ниш-Димитровград. Укупна дужина тог моста је 475 метара.
Возачи из Београда на путу ка Црној Гори ће већ од 19. децембра моћи готово у потпуности да заобиђу озлоглашену Ибарску магистралу пошто ће тада свечано бити отворена још једна деоница ауто-пута "Милош Велики" од Сурчина до Обреновца у дужини од 17,6 километара.
Подсећања ради, саобраћај се већ одвија на три деонице овог ауто-пута од Обреновца до Љига укупне дужине од 62,7 километара.
У односу на прошло лето, сада имамо три нове деонице - Обреновац-Уб, Уб-Лајковац и Лајковац-Љиг, док је деоница Љиг-Чачак отворена за саобраћај још крајем 2016. Дакле, возачима ће од Сурчина до Чачка бити на располагању укупно 120,6 километара ауто-пута.
До границе са Црном Гором преостало је да се заврше још две деонице: Прељина (Чачак) - Пожега чија је изградња почела пролетос и најзахтевнија деоница Пожега-Бољаре.
Такође, у саставу аутопута "Милош Велики" или Коридора 11 биће и деоница Нови Београд-Сурчин на којој ће радови почети следећег пролећа.
Што се путовања до Грчке тиче, ту у односу на прошло лето нема никавих новина, с обзиром на то да су возачи и прошлог лета имали прилику да се упознају са свих 26,3 километара новог јужног крака Коридора 10 који је отворен за саобраћај крајем маја.
Нова саобраћајница донела је, тако, и велике уштеде времена па се Грделица сада пролази и до сат времена брже. Према таквим рачуницама, у идеалним условима деоница од Београда до Скопља у дужини од 434 километара прелази се за свега три и по сата, али треба имати у виду да је на новом ауто-путу кроз Грделичку клисуру ограничење брзине 100 километара на сат, односно у тунелима 80 км/х.
Од јуче су почеле да раде наплатне станице Пирот исток, Пирот запад, Бела Паланка, Ниш Малча, Ниш север, Ниш југ и Мерошина. То значи да затворени систем наплате путарине функционише од Београда до Прешева (јужни крак Коридора 10), односно од Београда до Димитровграда (источни крак Коридора 10).
- Петља "Ниш исток" ће бити затворена за саобраћај до 31. децембра. На досадашњим наплатним станицама "Ниш" и "Дољевац" ће бити подигнуте рампе и саобраћај ће бити усмераван у складу са пројектом саобраћајне сигнализације - поручују у ЈП "Путеви Србије".
У наредних 10 до 15 дана почињу радови на Моравском коридору на локацији у околини Крушевца. Моравски коридор, од Прељине до Појата, који би требало да буде изграђен до 2022. године, повезаће коридоре 10 и 11, као и пола милиона људи који живе у централној Србији између ова два града, а биће и први "дигитални" ауто-пут у Србији.
Усаглашени су сви детаљи у преговорима за потписивање комерцијалног уговора за реализацију овог пројекта, односно за повезивање градова Крушевца, Краљева, Трстеника и Врњачке Бање.
- То даље значи да ће предлог комерцијалног уговора, с једне стране конзорцијума Бехтел и ЕНКА и са друге стране Владе Србије у понедељак бити на радној групи Владе, а верујем у четвртак наредне недеље на седници владе с надом да ће влада усвојити предлог комерцијалног уговора - саопштено је.
То даље значи, да за 10 до 15 дана почињу радови у околини Крушевца будући да су држава, Влада и Министарство припремили простор где радови могу да почну.
Још један италијански град нуди куће за ЕВРО: Постоји САМО ЈЕДАН УСЛОВ (ВИДЕО)
Након Лесковца и Новог Сада, НОВА ФАБРИКА СТИЖЕ И У ОВАЈ СРПСКИ ГРАД: Посао за 2.000 РАДНИКА!
Пре само 20 година ОВИ ПОСЛОВИ су били у домену научне фантастике: Ово су 5 ЗАНИМАЊА која су ЗАПАЛИЛА ИНТЕРНЕТ
СРБИЈА ЈЕ ПУНА ОВОГ РЕСУРСА: СВИ ГА БАЦАМО, а доноси ЗАРАДУ ОД 500 МИЛИОНА ЕВРА годишње
СРБИЈА ПРАВИ "ЛУКЕ БЕЗ МОРА" и ПОСТАЈЕ "КАПИЈА СОЛУНА" и центар Европе, а иза свега стоје Русија и Кина!
БОНУС ВИДЕО: ОВО ЗАИСТА ПОСТОЈИ?!" Погледајте НАЈНЕВЕРОВАТНИЈА места на планети која се могу видети само преко ГУГЛ МАПА (ВИДЕО)