Не ради вам уређај ПОД ГАРАНЦИЈОМ? ОВО су услуге сервиса за поправку које ипак МОРАТЕ ДА ПЛАТИТЕ
Не дозволите да вас преваре
Приликом куповине беле технике и кућних апарата купци добијају гаранцију да ће производ који пазаре одређени временски период радити без икаквих проблема. У случају да се "покваре" пре истека предвиђеног рока, гарантни лист упућује на сервис који је дужан да квар отклони - бесплатно.
Прочитајте и:
Ипак, сведоци смо тога да се и ове услуге сервисера наплаћују. У којим случајевима је то оправдано?
- Све што је фабричка грешка, све што није до корисника, то се не наплаћује. Али, ако на машини за веш поломите бравицу или поцепате гуму на вратима, то морате да платите, иако је уређај у гаранцији - рекли су нам из једног београдског сервиса беле технике истичући да отклањање кварова изазваних тзв. механичким оштећењем наплаћују и пре истека рока који се налази на гарантном листу.
Ипак, да није све тако једноставно, потврђује искуство корисника који нису оштетили свој нови уређај сопственом непажњом, а који ипак не ради из разлога за чију су процену нестручни. Често, такви случајеви укључују проблем са струјом.
- Ако је нешто на уређају изазвало куршлус, то подлеже гаранцији, али ако је сервисер заменио осигурач или наместио фазу, па укључио уређај, значи да је то било до инсталација у стану и то се наплаћује - објашњено је уз додатак да би се таква услуга могла наплатити око 2.000 динара.
Да ли наставни програм на факултетима одговара тржишту рада? Одговори студената ће вас ШОКИРАТИ
Мада у сервису признају да постоје услуге, попут наведених, које се упркос гаранцији наплаћују, излазак на терен није једна од њих.
- Излазак сервисера на терен се не наплаћује, то је под гаранцијом - поручили су из сервиса.