ОД НОВОГ БЕОГРАДА ДО СТАРЕ ПАЗОВЕ - ОБНАВЉАЈУ СЕ ЖЕЛЕЗНИЧКЕ СТАНИЦЕ: До краја године брза пруга до Новог сада готова
Обнављају се железничке станице Нови Београд, Земун поље, Стара Пазова и Нова Пазова
Сви радови на станичним објектима између Београда и Старе Пазове требало би да буду готови у октобру, како би до краја године брза пруга до Новог Сада била завршена.
ОД ЧЕГА СЕ ПРАВЕ ВИРШЛЕ? Ако на декларацији прочитате ову скраћеницу, НИКАКО НЕ КУПУЈТЕ!
АКО ЖЕЛИТЕ ДА ОДЕТЕ РАНИЈЕ У ПЕНЗИЈУ, МОЖЕ: Ево за колико вам се онда УМАЊУЈУ ПРИМАЊА
Привредници оптимисти - очекују раст промета, извоза, улагања
Обнављају се железничке станице Нови Београд, Земун поље, Стара Пазова и Нова Пазова. У Земуну и Батајници биће изграђене нове станичне зграде. Први пут, београдска насеља Алтина и Камендин добиће нова стајалишта.
Осим станица, реконструишу се и станични колосеци, обнављају постојећи и граде нови перони. Биће уграђена и опрема за информисање и усмеравање кретања путника, као и видео-надзор.
- У железничкој станици Нови Београд у току су радови на уређивању перона и надстрешнице, као и колосека. Предвиђено је и реновирање станичних просторија за смештај сигнално-сигурносне и телекомуникационе опреме. Нова станична зграда у Новом Београду није предвиђена овим пројектом, већ ће се градити у оквиру изградње нове аутобуске станице у Новом Београду - наводе у ЈП "Инфраструктура железница Србије".
У свим станицама и стајалиштима пројектовани су и перони са pothodnicima. Они намењени за регионални саобраћај биће дуги 220, а за градско-приградски саобраћај 110 метара, са типским надстрешницама изнад перона.
- У станици Земун ради се нова станична зграда, затим пешачки pothodnik, као и по два теретна и пртљажна pothodnika. Пројектована је за 17 колосека, од којих је најкраћи 73, а најдужи 638 метара. Нова станица имаће и пет перона дугих 400 метара, који су међусобно повезани централним пешачким pothodnikom. У станици Земун поље обнавља се постојећа станична зграда. Овде су изграђена три перона, од којих два дужине по 110 метара, а један од 220 метара, а повезани су новим пешачким pothodnikom - наводе у овом предузећу.
У Алтини су изграђена два колосека и два перона и pothodnik, а стајалиште има и лифт за приступ особама са инвалидитетом. У току су радови на изградњи приступних саобраћајница. И Камендин је добио станицу са два колосека и два перона, као и pothodnik. Путни прелаз овде се укида изградњом надвожњака у близини стајалишта.
На овој деоници, у најлошијем стању била је станица у Батајници. Зато се овде гради нова зграда која ће имати три перона повезана новим пешачким pothodnikom, као и лифт за особе са посебним потребама. Раде се колосеци, реконструишу перони.
Зграда станице у Новој Пазови се обнавља, а она ће имати pothodnik између четвртог и петог колосека. На станичној згради у Старој Пазови у току је санација фасаде, крова и унутрашњих инсталација. Планирана је изградња два перона, који ће бити повезани постојећим pothodnikom.
Извођач радова на деоници брзе пруге између Београда и Старе Пазове је конзорцијум кинеских компанија China Railway Интернатионал и China Communications Цонструцтион Company. Подсећамо, пројекат за будући изглед станица радио је Саобраћајни институт ЦИП, у сарадњи са кинеском компанијом China Railway Десигн Цорпоратион.