Детаљан списак КАМЕРА НА АУТО-ПУТУ Београд-Ниш: Возачи у заблуди, ЕВО КОЈЕ ПРЕКРШАЈЕ лове, а није брзина
Возаче ће на ауто-путу Београд-Ниш од 15. октобра снимати 56 камера на 14 локација у оба смера, а међусобна удаљеност камера је од шест до 32 километра.
Саобраћајна полиција ће прва три месеца тестирати те камере, а потом ће, уколико тестови прођу како треба, да их користи за кажњавање прекорачења дозвољене просечне брзине од 130 километара на сат.
Реч је о камерама које поставља ЈП "Путеви Србије" у оквиру пилот-пројекта надоградње постојећег наплатног система на аутопуту Београд-Ниш, који предвиђа, између осталог, постављање видео надзора и на деоницама дуж којих нема одмаралишта и бензинских пумпи. Према томе, возачи који у просеку возе брже од дозвољених 130 на сат, неће моћи никако да избегну казну осим ако не праве паузе у зауставној траци.
Дарко Савић из "Путева Србије", руководилац овог пројекта, истиче да ће најкасније до 15. октобра бити постављене све камере на предвиђеним локацијама.
- Имаћемо укупно 56 камера на 14 такозваних портала или носача у оба смера. На сваком порталу имаћемо по две камере које ће снимати саобраћај у све три траке. Рецимо, у смеру Београд-Ниш камере ће бити испред наплатне станице Београд у Врчину, затим након 10 километара испред наплатне станице Мали Пожаревац, па после седам километара испред Умчара и тако на још 11 локација. Занимљиво је да између Умчара и Водња возачи немају ниједно одмаралиште нити бензинску пумпу, једино могу да стану у зауставну траку. Слично је између Баточине и Јагодине где не постоји одмаралиште, иако је размак прилично дугачак, чак 22 километра - наглашава Савић.
Претварају саобраћајнице у водене канале: Уместо аутомобилом у центру града ВОЖЊА ЧАМЦИМА!
СТИЖЕ НАМ ЗАХЛАЂЕЊЕ, МИСЛИТЕ НА ВРЕМЕ: Ево који вид грејања је УБЕДЉИВО НАЈЈЕФТИНИЈИ И НАЈИСПЛАТИВИЈИ
Катанац на око 200 продавница: Пропао још један модни гигант, купци више не иду у шопинг молове
Како се сазнаје, МУП ће у прва три месеца тестирати те камере пре него што на основу њих почну да кажњавају неодговорне возаче.
- Премерићемо деонице, урадити сертификацију времена и трасе како би било апсолутно сигурно да су подаци добијени помоћу тих камера и система тачни и да казне за прекорачење просечне брзине данас-сутра неће пасти на суду - истичу у МУП-у.
Иначе, "Путеви Србије" не раде нити ће радити мерење просечне брзине.
- Наш систем има могућност да изврши прорачун просечне брзине кретања сваког возила на деоницама између тих 14 портала. Да ли ће се то користити у сврху наплате казне, то ће одлучивати надлежни органи, односно полиција. Ми њима наш систем стављамо на услугу. Имамо сертификовано време и сертификоване трасе, што значи да предмети неће бити обориви на суду. Премерене су тачне деонице и од нас ће МУП добити податак о просечној брзини кретања сваког возила. Да ли ће они користити те податке и процесуирати их, то је на њима - објашњава Савић и подвлачи да ће камере са стопроцентном прецизношћу бележити регистарске ознаке свих возила која се крећу брзином до 250 километара на сат.
Није кинеска: Чија је Веспа и ко сме да је копира?
ИНЂИЈА ЋЕ БИТИ МАЛИ ПЕКИНГ: Ова општина постаје ДИСТРИБУТИВНИ ЦЕНТАР кинеске робе за Европу?
ОТКАЗАНИ СВИ ЛЕТОВИ: Словеначка авио-компанија поднела ЗАХТЕВ ЗА БАНКРОТ!
Камере које буду постављене неће мерити тренутну брзину возила.
- То су камере које детектују пролазак возила при чему су повезане са централним софтвером система за наплату путарине и са софтвером за мерење времена у Србији који је сертификован у Заводу за мере. Камера која мери тренутну брзину возила није камера, већ радар. То има полиција и она то ради са пресретачима. Наше мишљење је да је систем добар и да је правно одржив – подвлачи Савић.
БОНУС ВИДЕО: Када је видела како поступају према њеном оцу у болници, одлучила је да све сними и ЈАВНО ОБЈАВИ НА ИНТЕРНЕТУ (ВИДЕО)