Србија добија ТРЕЋИ АУТО-ПУТ до 2023. године: Најмодернија саобраћајница од Руме до Лознице вреди 467 МИЛИОНА ЕВРА!
Нова најмодернија саобраћајница биће дугачка 77 километара и коштаће 467,5 милиона евра.
Нови мост на ауто-путу преко Саве код Шапца биће дугачак 1.327,5 метара. Влада Србије и извршни директор компаније "АЗвирт" Кемил Алијев потписали су уговор о изградњи ауто-пута Рума-Шабац и брзе саобраћајнице Шабац-Лозница.
Ова најмодернија саобраћајница биће дугачка 77 километара и коштаће 467,5 милиона евра. Комплетан ауто-пут до Шапца, заједно са мостом преко Саве, биће завршени за три године, док ће пут до Лознице бити готов до краја 2023. године.
СРБИЈА НАЈСИГУРНИЈА ЗА УЛАГАЧЕ НА БАЛКАНУ: Некада су инвеститори бежали од наше земље, ево шта се променило
ГИГАНТ СТАЈЕ НА НОГЕ: Чувена "Будимка" добила НОВОГ ВЛАСНИКА
Премијерка Брнабић поручила: "Буџет није предизборни, већ развојни"
Изградња пута Рума-Шабац-Лозница повезаће 600.000 људи у Мачви и Срему, спојиће и Подриње и западну Србију са Војводином, а на другом крају и са Босном и Херцеговином.
Председник Србије Александар Вучић рекао је да је овај уговор веома важна ствар за читаву Србију и да ће допринети већем броју и инвестиција и туриста који ће долазити у тај део наше земље.
- Ово је веома важна спона између Сремског и Београдског округа са Мачвом и читавом Западном Србијом. Реч је о густо насељеном делу Србије и биће пун профил аутопута ширине 29 метара, док ће брза саобраћајница између Шапца и Лознице бити ширине 19 метара и с максималном брзином аутопутем од 100 до 110 километара на сат. Ово је огроман посао јер желимо да сачувамо људе који тамо живе да остану на огњиштима - рекао је Вучић и додао:
- Када све буде готово, читав тај крај ће бити повезан не само са осталим деловима Србије него и са будућом саобраћајницом између Кузмина и Бијељине. Тиме ћемо подићи Подриње које је сада празно, јер од Лознице и Малог Зворника и Бајине Баште до Полимља немамо укупно 130.000 становника. То је још један разлог због чега је ово дивна и велика вест за грађане. Путеви и брзе саобраћајнице се граде брже него икада и то је могуће и захваљујући финансијској дисциплини и томе што смо изабрали добре компаније. Срећан сам због тога што ћемо за три или четири године моћи да се похвалимо да смо за 10 година урадили више него у претходних 70 година - рекао је председник Србије.
Представник "АЗвирта" Камил Алијев захвалио је на поверењу Влади Србије и рекао да та фирма ради у протеклих седам година у Србији и да се увек труди да све послове заврши на високом нивоу.
- Наша главна снага су радници из Србије који су се показали као вредни и одговорни радници. Србија доста полаже у развој инфраструктуре и има велике идеје да се повежу и остали делови земље - рекао је он.
- Вредност комерцијалног уговора који смо потписали је 467,5 милиона евра, али учешће наших подизвођача мора да буде минимум 49 одсто. Наша визија је Србија премрежена ауто-путевима и повезана са свим својим суседима. Пројекат за који смо сада потписали важан је за остваривање тог циља - саопштено је из ресорног министарства Владе Србије.
Стручњак Грађевинске коморе Србије Горан Родић каже да је нови пут између Руме и Лознице феноменална инвестиција која ће вишеструко вратити сваки динар који се у њу уложи.
- Свако улагање у путну инфраструктуру је добро улагање, а овај пројекат је посебно добар јер спаја изузетно битне округе у Србији, а истовремено их повезује и са земљама у окружењу. Уз аутопут и брзу саобраћајницу добићемо и потпуно нов мост преко Саве. Када се овај целокупан пројекат заврши, а уверен сам да ће то бити у предвиђеном року, сигурно ће бити више инвестиција, али и туриста. Такође, сачуваћемо и многе људске животе јер баш на овој траси имамо велики број саобраћајних несрећа, често са фаталним исходом - рекао је Родић.
Председник Вучић најавио је да ће у наредних десет дана уследити и потписивање уговора за изградњу Моравског коридора. Он је најавио да ће се потписивање уговора за Моравски коридор организовати на деоници будућег ауто-пута, а не у Влади или Председништву, као што је то сада био случај. Председник је рекао да ће Моравски коридор бити готов до 2022. године, а вредност радова се процењује на 755 милиона евра.
На ту цифру ће бити потребно додати још 20 одсто, колико се може очекивати да коштају додатни радови. Моравски коридор од Појата до Прељине спојиће Чачак, Краљево, Врњачку Бању, Трстеник, Крушевац, Сталаћ и Ћићевац. Тиме ће бити повезан Коридор 10 и ауто-пут "Милош Велики".
- И овај ауто-пут ће као и остали у нашој земљи бити права фабрика новца. Све те милијарде које се улажу у путеве вишеструко ће се вратити. Па гледајте просто, 60 милиона возила разних категорија је прошло за годину дана кроз Србију, нек је 10 евра путарина у просеку и то вам је 600 милиона евра, што је више него што кошта цео овај аутопут. А где је зарада од свега онога што буде поред пута, па порез, па нова радна места - објаснио је Родић.
Које СВЕТСКЕ КОМПАНИЈЕ загађују океане и за собом остављају НАЈВИШЕ ОТПАДА?
"До сада смо у Краш уложили више од 45 милиона евра" Шарановић КОНАЧНО ПРОГОВОРИО и открио зашто купује хрватску компанију
Џиновски КОРАК НАПРЕД за Србију: Јавни дуг ДРАСТИЧНО ПАДА
Горење продало фабрику у Старој Пазови: Нови власник ВЕЛИКА ЕВРОПСКА КОМПАНИЈА
Хрвати вуку Меркел за рукав: Распламсава се борба за Фолксваген
БОНУС ВИДЕО: Црна Гора је ЈЕДИНА земља Европе која је у огромном финансијском ризику и прети јој "ДУЖНИЧКО РОПСТВО" (ВИДЕО)