У СРБИЈУ СТИЖУ И РУСИ: Отвара се ланац нових маркета са ценама испод просека, познато када почиње са радом
На српском тржишту је планирано отварање најмање 100 маркета просечне површине од 1.000 квадрата.
Руски дисконтни ланац "Светофор", који је у европским земљама познат под брендом МЕРЕ, почиње са радом на српском тржишту, а за мање од месец дана потрошачи ће моћи да се снабдевају у њиховим првим маркетима.
ПОЧИЊЕ ЛИТИЈУМСКА ГРОЗНИЦА: Најтраженији метал на светском тржишту ископаваће се и код нас?
ВЕЛИКЕ ИЗМЕНЕ СТУПАЈУ НА СНАГУ: Вожња таксијем биће потпуно другачија, ценовник не одређује таксиметар
СЈАЈНЕ ВЕСТИ И НОВА РАДНА МЕСТА: Вучић на полагању камена темељца за изградњу фарбике Тојо тајерс у Инђији
Већ су у припреми и најкасније до средине јануара биће отворени продајни објекти у Батајници, Крушевцу и Суботици, током фебруара у Краљеву и Вршцу, а до краја априла и почетка маја планирано је да почне да ради укупно 15 продавница у нашој земљи.
Ово каже министарка трговине Татјана Матић, истичући да је Министарству то потврђено у Трговинском представништву Руске Федерације.
- Чињеница да у Србију долази један од највећих дисконтних ланаца у Русији је само још једна потврда да је наше тржиште малопродаје међу перспективнијим у региону - наглашава Матићева.
- Долазак још једног великог трговца ће повећати конкуренцију на тржишту малопродаје и утицати на модернизацију трговинске мреже - напомиње она.
Један од највећих дисконтера
МЕРЕ је део групе "Светофор", који је један од највећих дисконтних руских ланаца. Основан је 2009. године. Више од 2.500 продавница "Светофор" има у Русији, Белорусији и централној Азији. Бренд МЕРЕ, што преведно значи једноставно, присутан је у Европи од 2017. године, када је компанија регистрована у Румунији, а прве продавнице су отворене годину дана касније. Као дисконтни ланац, осим у тој земљи, послују и у Немачкој, Пољској, Литванији и Украјини. Отворили су и канцеларије за набавку робе у Бугарској, Италији, Шпанији и Грчкој, где планирају да прошире своју мрежу.
Како је најављено половином августа из огранка ове руске компаније у Београду, на српском тржишту је планирано отварање најмање 100 маркета просечне површине од 1.000 квадрата.
Тада су навели да ће њихове цене бити ниже за 20 одсто од просечних, као и да планирају да раде директно са произвођачима, са строгом контролом квалитета и ниском трговачком маржом.
Младен Алфировић, из Националне организације потрошача Србије, истиче да њихово удружење снажно подржава долазак сваке конкуренције. То је, како наводи, добра вест за потрошаче, јер обезбеђује боље услове за куповину у смислу квалитетније робе и приступачнијих цена.
Бренд МЕРЕ се промовише под слоганом - само најниже цене свакога дана. Када су у јануару прошле године ушли на немачко тржиште, потражња је била тако велика да су распродали све залихе робе у првој седмици након отварања и због тога су морали продавницу у Лајпцигу да привремено затворе.
Немачки медији су тада преносили мишљење потрошача о руском дисконтном ланцу, који су истицали да је то добра јефтина алтернативе, као и да може да се обави комплетна недељна набавка по релативно ниским ценама.