Весић: Радови на Моравском коридору по плану, до краја године Трстеник и Врњачка бања на мрежи ауто-путева
Весић је указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић обишао је радове на изградњи Моравског коридора, на деоници од петље Кошеви до села Медвеђа код Крушевца, где се уверио да радови теку по плану, те да ће до краја године бити завршена деоница од Крушевца до Врњачке бање, када ће и Бања и Трстеник бити прикључени на мрежу ауто-путева.
На деоници од Кошева до Медвеђе у току су радови на асфалтирању моста преко Западне Мораве.
Весић је указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији, јер ће повезати два ауто-пута, "Милош Велики" и ауто-пут Београд – Ниш.
- Суштински, Моравски коридор оживљава цео овај крај, повезује Чачак, Краљево, Врњачку бању, Трстеник и Крушевац и омогућава да више од 500.000 људи добије брзу саобраћајну везу, да обезбедимо да нове инвестиције и бољи и квалитетнији живот за све људе - рекао је Весић и додао да је задовољан динамиком радова.
До краја године, биће пуштено у саобраћај око 30 километара од Кошева до Врњачке бање.
Весић је изразио очекивање да ће до средине наредне године бити завршена и деоница Чачак – Адрани, а до краја 2025. године и од Врњачке бање до Адрана, чиме ће се коначно спојити Бања и Краљево.
- Када томе додатмо обилазницу око Крагујевца, који смо почели да градимо, као и планирану брзу саобраћајницу Краљево – Нови Пазар, овај крај ћемо потпуно премрежити ауто-путевима и тиме ће се остварити визија председника Александра Вучића да Србија буде добро саобраћајно повезана, што значи нова радна места и бољи живот грађана. То ће значити велики корак напред за цео крај, у шта ће сви који живе у овом крају већ крајем идуће године уверити - поручио је министар Весић.
Директор "Коридора Србије" Александар Антић рекао је да је сваког дана на градилишту Моравског коридора ангажовано више од 4.000 радника, са готово 2.000 јединица механизације.
- Интензивни су радови и ово је најинтензивније градилиште у Србији. Радови иду јако добро, већ имамо 20-ак километара под два слоја асфата, а започети су и радови на завршном слоју асфалта на појединим деоницама. Асфалитрамо мост преко Западне Мораве, дуг око 500 метара, и на њему радимо завршни слој асфалта - информисао је Антић министра Весића.
Додао је да се радници на тој деоници суочавају са различитим изазовима.
- На ових 30 километара, имамо четири велике денивеисане раскрснице, које треба изградити и довести у фазу да могу безбедно да се пусте у саобраћај. Завршавамо петље Кошеви, Велика Дренова, Трстеник, Врњачка бања и сва ова насељена места имаће добру комуникацију са новим ауто-путем - додао је Антић.