ЗА ГОДИНУ И ПО ДАНА ПОЧИЊЕ ИЗГРАДЊА МЕТРОА У БЕОГРАДУ: Одлична вест за становнике српске престонице
Београд ће за годину и по почети да гради метро и то је најважнија чињеница за грађане.
Ово је изјавио данас заменик градоначелника Београда Горан Весић.
Подсетио је да идеја о изградњи метроа постоји још од 1981. године и да је садашња власт једина од тада која ће успети у томе.
ПОЧЕЛА НАПЛАТА ПУТАРИНЕ КРОЗ ГРДЕЛИЧКУ КЛИСУРУ! Ево колико ће вас коштати пут ако колима крећете у Грчку! (ВИДЕО)
Србија планира да поклони земљу младим фармерима, 50 хектара - БЕСПЛАТНО
Ако сте у Хрватској, овим новчаницама не смете плаћати
Весић каже да је свака прошла власт обећавала метро, али да ништа није урађено.Он је рекао да је "највише лажи о изградњи метроа износио Драган Ђилас". Он објашњава да се бивши градоначелник Београда Драган Ђилас противи изградњи метроа само зато што за време своје власти није успео да испуни обећања.
"Ђилас је на јуче одржаној конференцији рекао да ће метро бити дупло скупјли него што је он за време своје власти планирао да буде", рекао је Весић. Наводи да све што садашња власт постигла и урадила и што планира да уради је "мерило неспособности прошле власти".
Он објашњава да је 2012. Ђилас потписао уговор са француском владом како би француска влада донирала идејни пројекат за метро и студију изводљивости.
- Све што смо ми урадили у припреми изградње метроа, урадили смо на основу уговора који је тада потписан - каже Весић.
По идејном пројекту који је урађен 2012. године, линија метроа требала је да буде дуга 15 километара, од чега је осам требало да буде под земљом, а седам над земљом и на тој линији је планирано да буде 25 станица.
- Ми говоримо о тешком, правом метроу коју је пројектовала иста компанија. Линија овог метроа биће дуга 40,5 км, од чега прва линија ће имати 21,3 км и 43 станице, од чега ће 40 станица бити под земљом - рекао је Весић.
ПАМЕТНИ ТЕЛЕФОНИ МЕЊАЈУ ЉУДСКИ СКЕЛЕТ: Толико често гледамо надоле, да смо добили КОШЧАТИ ШИЉАК на лобањи
У СРБИЈИ 1.000 СЕЛА ИМА МАЊЕ ОД 100 СТАНОВНИКА, ПОСЛЕДЊИ ТРЕНУТАК ДА СЕ РЕАГУЈЕ: Формиран Национални тим за препород села
СОЛИДАРНОСТ НА ДЕЛУ: Пчелари из Шумадије донирали ројеве колегама из Кикинде
Жеља опозиције и Драгана Ђиласа јесте да, како каже Весић, ни за време ове власти се не направи метро, само зато што то они нису успели да остваре.