Ауди представио "умивену" верзију А1
Након што је недавно представио редизајниране верзије модела А6 и Q3, Ауди решио да истом процесу подвргне и најмањег члана фамилије А1.
Погледајмо прво спољне промене од којих је најуочљивија нова маска мотора и облик фарова те промењени браници.
Захваљујући овим изменама А1 ће убудуће бити 20 mm дужи, па ће му дужина износити 3980 mm. Што се тиче ентеријера највећа новост је везана за уградњу последње верзије MMI инфотаинемент система који поседује Wi-Fi хотспот функцију.
И док са дизајнерске стране нема пуно изненађења, са моторима је већ другачија ситуација Пре свега у Ауди А1 ће први пут бити уграђени 3-цилиндрични дизел и бензински мотори, те дорађени 4-цилиндрични ТДИ И ТФСИ погонски агрегати. Основну верзију А1 ће убудуће покретати 1,0-литрени бензинац снаге 71 kW, односно 97 КС, док ће се љубитељи дизела моћи одлучити за 1,4-литрени ТДИ снаге 67 kW, односно 91 КС чија ће се просјечна потрошња кретати око 3,4 л/100 км. Горе поменути бензинац ће трошити од 4,3 л/100 км
Поред ових основних у понуди ће бити 1,4-литрени ТФСИ у две верзије, снаге 92 и 110 kW, односно 125 и 150 КС, али ће снажнији мотор бити опремљен и системом деактивације цилиндара. У стандардној понуди ће се наћи 1.6 ТДИ 115 КС (85 kW), те 1.8 ТФСИ 192 КС (141 kW). Сам врх понуде ће чинити С1 и С1 Спортбацк верзије које ће покретати агрегат 2 .0 ТФСИ снаге 172 kW, односно 234 КС, па ће захваљујући њему овај ауто стизати до 100 км/х за 5,8 тј. 5.9 секунди (Спортбацк). Највећа брзина ће износити 250 км/х, а просечна потрошња 7,2, односно 7,3 л/100 км(Спортбацк).
Ауди је такође дорадио вешање овог аутомобила, а уколико желите можете узети и опциони систем који прилагођава амортизере условима на путу, као и Дриве Селецет, који мења начин како се понаша волан, вешање, мењач и гас. За крај смо оставили точкове, који ће бити доступни у две величине, са фелнама од 15 и 19 инча. Како преносе колеге са аутонет.хр, прве испоруке "нових" А1 и А1 Спортбацк се очекују почетком идуће године.
Погледајмо још и:
ДРОБЊАК: Вињете само за теретњаке на магистралним путевима?
Ни за џабе: Фудбалери Манчестер јунајтеда одбили да возе Chevrolete
Фиат у Мајамију представио 500 Ribelle и 500Л Урбана Trekking