ДА СЕ ЗНА: Банке да буду јасније код трошкова!
Асоцијација потрошача Србије (АПОС) саопштила је да банке у Србији нису у довољној мери транспарентне код објашњавања производа, а посебно, код накнада и трошкова.
Како се наводи, то је закључак анализе упоредног теста транспарентности информација банка у Србији - прегледност и упоредивост понуда, а који је део активности пројекта АПОС-а "Потрошач - Инвеститор на тржишту", који је финансиран средствима Амбасаде Сједињених Америчких Држава.
Анализа је показала да су многи трошкови банака нејасни и тешко разумљиви потрошачу на први поглед.
Примећено је и да у неким случајевима банке не користе исту терминологију, односно да за исти појам користе термине: "дозвољени минус", "дозвољено прекорачење", "дозвољена позајмица по текућем рачуну".
"Јасно дефинисани садржаји понуда, тачно и детаљно наведена права и обавезе, посебно разумљиви ценовници услуга помажу потрошачу да направи избор коју му највише одговара што такође утиче на повећање фер конкуренције међу банкама", истиче АПОС.
Прочитајте и: