Гугл губи, а Јаху добија на тржишту претраживача
ВАШИНГТОН - Гугл је изгубио тржишни удео у области онлајн претрага у САД, док Јаху бележи поновни продор, објавио је независни аналитички кабинет Статкаунтер (СтатЦоунтер).
Гугл је у децембру представљао 75,2 одсто тржишта по прегледаним страницама, што је његов најнижи ниво од 2008. године од када је почело истраживање Статкаунтера, наведено је у саопштењу. У 2013. години држао је 79,3 одсто тржишта он лајн прегледа.
Гугл је, ипак, лидер на тржишту веб претраживања. Испред је Бинга (12,5 одсто тржишта) и Јахуа (10,4 одсто) који се на њему поново оснажује. Јаху је у децембру 2013. године држао у САД само 7,4 одсто тржишта онлајн претраживања.
Достигавши 10,4 одсто тржишта, Јаху се нашао на најбољем нивоу од 2009. године, објављено је данас на веб сајту romandie.com.
Статкаунтер је истакао да се враћање Јахуа у форму поклапа са чињеницом да је Мозила од њега направила подразумевани претраживач, констатујући да је одлука Мозиле имала утицај на онлајн претраживање у САД.
Погледајте још: