Једноставне идеје које су донеле милионе
Многе идеје доносиле су милионе својим творцима, али су фасцинантније оне које су врло једноставне. Ово су неке од тих једноставних идеја које су обогатиле оне који су дошли до њих.
ЋЕБЕ
Специјално ћебе које можете навући на рукаве пало је на ум Герију Клегу када је једне ледене ноћи гледао телевизију ушавши у врећу за спавање. Али сметало му је то што мора да извлачи руку из топлог да би дохватио даљинац и мењао канале. Тада је дошао на идеју, и његова мајка је сашила првих неколико прототипова. После само пет година остваривао је промет од седам милиона долара годишње.
ЦРВЕНИ ЂОН
Тара Хатон (16) из Ирске, као и многе њене вршњакиње, обожавала је моду, али није имала почетни капитал да би правила своје моделе. Када је била код рођаке у Шпанији на венчању, купила је нове ципеле. Одлепила је налепницу са ђонова, али су јој се црвене конфете лепиле за ђонове.
Рођак је упитао да ли су то скупоцене ципеле “лубутон”, и она је дошла на идеју. Дизајнирала је црвену налепницу која се може залепити на ђонове ципела са високим потпетицама. Ускоро је отворила своју фирму под именом “Росо Солини”. После две године почела је да снабдева купце из 23 земље.
КАМЕЊЕ КАО ЉУБИМАЦ
Још 70-их Гери Дал је осмислио концепт држања камења као љубимаца. После краћег размишљања, закључио је да љубимце не чини специјалним то које су врсте ни шта раде. По његовом мишљењу, људима је било важно само да имају неког љубимца, било шта. И тако му је пала на памет идеја да камење прогласи за кућног љубимца.
Продао је преко пет милиона камења за шест месеци, по цени од четири долара. Готово преко ноћи је постао милионер, преноси Блиц.
Т - МАЈИЦЕ
Ако би вам неко рекао да бисте могли да се обогатите ако носите обичне мајице, вероватно бисте помислили да је то немогуће, јер их цео свет већ носи. Међутим, Џејсон Седлер је човек који је дошао на идеју да се плаћа ако носите мајицу, када је поставио сајт “iwearyourshirt.com” 2009. године.
Идеја се састоји у томе да сваког дана Седлер обуче мајицу са логом друге компаније, а потом промовише ту компанију преко друштвених мрежа и у свакодневној комуникацији. Првог дана нове године Џејсон је наплатио један долар да би обукао мајицу са одређеном рекламом. Сваког наредног дана дизао је цену за по један долар, све док 31. децембра ношење мајице није коштало 365 долара.
Убедио је неколико компанија да уђу у посао са њим и постигао велики успех. Чак је запослио неколико радника. Процењује се да зарађује више од пола милиона долара годишње.
КУПОВИНА ДОМЕНА
Ово је свакако једна од највећих идеја, али и најједноставнијих. Почетком 90-их, интернет је био тек у повоју. Неколицина фанатика и људи предузимљивог духа почели су да купују јефтина имена домена у нади да ће њихова продаја бити уносан посао у будућности, уколико интернет заживи.
Интернет је итекако заживео - постао је најважнији изум модерне историје и променио свет заувек. Нико то боље није знао од Криса Кларка, који је купио име “pizza.com” за 20-ак долара. И онда је чекао. Недавно је продао тај домен за 2,6 милиона долара. Зар није генијално?