"Тезга" код Хилари доноси милионе!
Фирме које ће пружати услуге online политичке кампање на предстојећим председничким изборима у САД 2016.године, могле би да зараде и до милијарду долара, што је четири пута више у односу на претходне изборе.
Тим путем, фирме које се баве дигиталном стратегијом могле би да капитализују овај прелаз са класичних медија као што је телевизија, на интернет.
Углавном мале, ’партизанске’ и смештене у Вашингтону или у његовој околини, забележиле су раст од 2012.године, а сада у мулти-милијардерској ’изборној индустрији’ желе да узму већи део колача.
Ове приватне компаније које запошљавају од 30 до 100 људи, имаће утицај на online кампање кандидата где ће покушати да се инфилтрирају у посебне групе гласача. Управо то ’микро-таргетирање’ гласача са кампањама и темама које управо њих интересују, је и основа модерне америчке политичке кампање.
Зато се и фирме које пружају управо овакве услуге, мултиплицирају, а број запослених у постојећим се у сваком изборном кругу повећава за по три пута, преноси бизлифе.
Прочитајте и: