"Одзвонило" је ФОТОШОПИРАНИМ фотографијама на друштвеним мрежама: Сви филтери и ретуширање мораће да буду ЈАСНО НАЗНАЧЕНИ
А све у циљу смањења штетних последица
Француска се обрачунава са инфлуенсерима који се ослањају на ретуширане слике и промовишу естетске и козметичке процедуре.
На недавној конференцији за новинаре, министар финансија Бруно Ле Мер најавио је да ће Француска бити прва европска нација која ће применити свеобухватне смернице које директно регулишу утицајне особе/креаторе садржаја. Предлог закона наводи да инфлуенсери морају да открију када је слика фотошопирана или филтрирана.
Искористите пун Месец над Србијом за ИЗБАЦИВАЊЕ ТОКСИНА! Астролошкиња Јасмина открила ПРАВИЛА за потпуно прочишћење тела
Мама из Новог Пазара показала ТРИК за чишћење рерне! Направите сами ДОМАЋЕ СРЕДСТВО, састојке већ имате код куће
Такође треба истаћи промоцију естетских процедура на високом нивоу.
„Свака промоција естетске хирургије од стране утицајног лица као део плаћеног партнерства биће забрањена“, навео је Ле Мер у саопштењу за штампу. „Желим да кажем инфлуенсерима који не поштују закон, од сада ћемо имати приступ нулте толеранције., преноси Hypebae.
Иако ова мера још није ступила на снагу, она ће се сматрати делом предложеног закона који би требало да регулише ову делатност. Посебан акценат ове мере стављен је на плаћене рекламе и партнерства како би се поред наведених негативних последица повећала транспарентност и обезбедило да огласи усмерени ка потрошачима не обмањују.
Развој депресије може бити подстакнут код оних младих који стављају знак једнакости између друштвених мрежа и ,,идеала’’ као што су популарност, успех и прихваћеност.
Значајан број тинејџерки (али и старијих адолесценткиња) друштвене мреже посматра као место за ,,рекламирање’’ свог физичког изгледа, те за обраду фотографија користи многобројне филтере како би приказивале ,,савршенство’’, што је показатељ веома ниског самопоуздања. Са експанзијом друштвених мрежа, посебно учестало је постало поређење са другима, што се истиче као посебно карактеристично понашање код особа женског пола, које производи и учвршћује несигурност чак и тамо где она није примарно чврста. Истраживања су показала да када незадовољство сопственим изгледом постоји независно од друштвених мрежа (због бубуљица, масне коже, килаже – што је све очекивана појава у пубертету) друштвене мреже су ту да хране и интензивирају овај непријатан осећај. Томе нарочито погодује Инстаграм. Поређење са другима је иначе погрешно јер ћемо се тако увек поредити само са оним што нам они дозволе да видимо, тј. са такозваном социјалном маском.
Друштвене мреже су наметнуле ,,стандарде лепоте и се*суалне атрактивности’’ те поређење са ,,савршенством’’ код девојака неретко доводи до поремећаја телесне шеме – особа почиње у огледалу да види само своје мане, никада није задовољна својим изгледом, никада није довољно мршава/згодна, провокативна (јер огледало нема филтер и Пхотосхоп). То даље води у једну од две крајности – или у повученост и несигурност која ће се одразити на целокупно функционисање, или у претерано бављење сопственим изгледом и бројне естетске интервенције. Велика је шанса да ће се код ових особа развити и неки од поремећаја исхране, пише на сајту "Ваш психолог".