Озбиљна зарада: Ево како да се ОБОГАТИТЕ преко ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА
Ништа лакше
Има малих профила који имају 1500-3000 пратитеља и зарађују више од оних са 10.000 пратитеља, ако се знају "продати" и имају оно што се тражи на тржишту, као и квалитетну интеракцију с пратитељима.
Прочитајте и:
Ивана Шулц је стручњак за друштвене мреже, маркетинг (посебно дигитални), интернет, технологију, посао и каријеру. Саветује младе људе како покренути посао на Јутјубу или Инстаграму. У разговору открива како зарадити на мрежи, и шта је нужно да би постали 'инфлуенцер' који зарађује озбиљне паре.
Колико пратитеља морају имати особе да би почеле зарађивати?
– Број пратитеља није толико важан да би се успешно зарађивало иако многе компаније преферирају више од 1000 пратитеља. То је нека "чаробна" бројка која доказује да је реч о профилу с потенцијалом. Ангажман је много важнији од самог броја тако да су често успешнији и мањи профили, "микро инфлуенцерс", који имају до 5000 пратитеља од оних који броје стотине хиљада. Коментари, лајкови и уопштено интеракција пратитеља с профилом је оно што је најважније, а најбољи ангажман често имају мањи профили јер пратитељи сматрају да су аутентичнији и мање плаћени од великих.
О коликим се ту парама ради, рецимо за 10 хиљада пратитеља, затим за 30 хиљада, 100 хиљада или милион?
– Типичне бројке, кад је реч о заради на Инстаграму су ове (према подацима из 2017. године):
Испод 10.000 пратитеља: 93-137 долара по посту;10.000-50.000 пратитеља: 140-185 долара по посту; 50.000-100.000 пратитеља: 210-250 долара по посту; 100.000-250.000 пратитеља: око 400 долара по посту; од 250.000 до милон пратитеља: око 700 долара по посту; више од милион: од 1500 долара више по посту.
На Јутјубу: 50.000-100.000 претплатника: 500-1000 долара по видеу; 100.000-500.000 претплатника: 1000-3000 долара; више од 500.000 претплатника: 5000 долара и више. Потребно је узети у обзир да су ово оквирне бројке и да од самог инфлуенцера зависи колико ће зарадити. Има малих профила који имају 1500-3000 пратитеља и зарађују више од оних са 10.000 пратитеља, ако се знају "продати" и имају оно што се тражи на тржишту, као и квалитетну интеракцију с пратитељима.