ЖЕНА, МАЈКА, КРАЉИЦА И КАМИОНЏИЈА: Доказ да се све може - све већа потражња за женама у овој индустрији, а лова је до крова
Вожња камиона није нужно каријерни правац који жене разматрају, али би можда требало, будући да том сектору тренутно фали на десетине хиљада возача
Ових дана се нашироко прича о томе како свету мањка радне снаге, посебно развијеним земљама. Примарно фале мајстори, неговатељи, возачи, достављачи, конобари.
МУКА ЗВАНА "КРАЈ АВГУСТА" Деца се спремају за школу, а родитељи хватају за главу и новчанике - колико ове године коштају књиге
НИ КРИЗА ИЗАЗВАНА ПАНДЕМИЈОМ НИЈЕ ОБЕСХРАБРИЛА ДА УЛАЖУ У СРБИЈУ: Одакле нам долазе највеће инвестиција - детаљна листа
ИЗБОР БОЈЕ МОЖЕ ВАМ НАПРАВИТИ НЕОЧЕКИВАНЕ ПОТЕШКОЋЕ ТОКОМ ПРОДАЈЕ: Аутомобили са овом нијансом иду као алва!
Током протекле године, многе индустрије су "патиле" док је ковид-19 харао планетом. Једна од индустрија, која се сада носи са проблемом растуће потражње за особљем, јесте транспорт робе камионима. Другим речима, фале возачи за овај тип возила.
Фирме се окрећу женама. Лепшем полу је сада све мање страно да возе аутобусе, трамваје, па чак и камионе - како у свету, тако и код нас. С друге стране, ни тим женама овај посао можда није прекопотребан, али жене промену.
- Монотонија посла "од 9 до 17 сати" ми једноставно неће помоћи - каже Амалиа Ливингстон, чија је мама возила камион више од шест година, и додаје: "Она ми је већ утабала стазу".
Вожња камиона није нужно каријерни правац који жене разматрају, али би можда требало. "Индустрији моторних возила и транспортној индустрији потребно је хиљаде возача камиона, а нови циљ везан је за запошљавање више жена", каже Вили Џоунс, председник и извршни директор "ДСЦ Академије за развој и обуку радне снаге".
Регена Армонд је још једна храбра жена која је, како каже, донедавно била заваривач. "Морала сам да напустим тај посао да бих кренула на обуку. То је био прави изазов за моје приходе - покушај да покренем нову каријеру", каже она и додаје:
"Већ имам троје деце и тренутно носим једно, тако да - можете и ви то учинити. Можете бити и мајка и возач камиона". Ливингстон напомиње да је важно улагати у себе.
- Знам да су ти велики камиони застрашујући, али када уђете у индустрију која вам, у просеку, доноси око 60-70 хиљада долара годишње, то вам може променити живот - каже она.