На деветој Дирецт Медиа Академији од 15 -18. маја у Мадленијануму сазнајте: Како се снови претварају у реалност!
Овогодишњи слоган посвећен је обележавању 50 година од смрти Мартина Лутера Кинга
Дирецт Медиа Академија под називом "И хаве а дреам" од 15. до 18. маја отвара врата свима који желе да причају о стратегији бренда, комуникацијском планирању, истраживању, дигиталу, ПР-у, друштвеним мрежама, трендовима... укратко, о свему што чини и што ће чинити свет адвертајзинга. Иновативно пословање и дигитална трансформација биће теме о којима ће причати специјални гости Академије, светски експерти који су оставили и даље остављају траг у свету комуникација – у питању су Фарис Јакоб, суоснивач номадске агенције за стратешко и иновацијско саветовање Гениус/Стеалс, која сарађује са брендовима, агенцијама и стартаповима широм света, као и Јонас Кјелберг, један од креатора платформе Skype.
Одговоре на питања куда се запутио свет адвертајзинга и који су то потези пред нама у блиској будућности, доноси први модул "Брендинг и маркетиншка стратегија" бренда који ће водити Митја Тушкеј, извршни директор Дирецт Медиа Словенија. Програм је намењен маркетинг заљубљеницима и стручњацима који се баве брендингом, а циљ му је оснаживање полазника у њиховим настојањима да ухвате нови талас и савладају трендове у интимној комуникацији између бренда и циљне групе.
Како успешно пренети поруку, креирати интегрисану кампању и подстаћи комуникацију са људима – биће откривено на другом модулу под називом "Комуникацијско планирање". Циљ овог модула, који ће водити Марија Матић, Медиа Planning Дирецтор, Дирецт Медиа Србија је да се стави под лупу савремена комуникација и начин комуницирања: од традиционалних масовних медија до хипериндивидуализације и самих људи као медија. Причаће се о двосмерној комуникацији у фрагментисаном свету оглашавања – да ли је могућа и ако јесте, који је метод за успех? Овај програм је намењен адвертајзинг професионалцима и свима онима који желе да науче како и где да се оглашавају, како би повећали своје резултате.
Како се снови претварају у реалност? Одговор на ово питање добићемо из прве руке 18. маја на четвртом, Фестивалском дану Дирецт Медиа Академије, који је резервисан за Фариса Јакоба, маркетиншког консултанта са експертизом у области иновација, који је решио да живи свој сан и Јонаса Кјелберга, који вероватно није ни сањао да ће један сан променити свет (теле)комуникација. Они ће нам донети причу о “гаме changer-ima”, путу који је потребно превалити да бисмо иновирали пословање и дигитално се трансформисали. Донеће нам и одговоре на питања зашто су неке компаније, маркетиншке агенције и појединци данас иновативнији од других и како да учимо од њих и остварујемо своје снове.
Дирецт Медиа Академија је настала 2012. године као интерни едукативни програм. Временом је расла, развијала се и отворила врата свим заинтересованим полазницима. Програм је креирао тим Дирецт Медиа стручњака, са циљем да експертизу и свеобухватан увид у маркетиншке комуникације, подели са колегама, партнерима, предузетницима.
Овогодишњи слоган Дирецт Медиа Академије посвећен је обележавању 50 година од смрти Мартина Лутера Кинга.
Пријавите се на Дирецт Медиа Academy!