У НОВОЈ ГОДИНИ - НОВЕ ЦЕНЕ СТАРОГ ИЛИ НОВИ ПРОВАЈДЕР? Ситна слова и скривена обавештења са празничним жељама
Док сте својим најближима, породици и пријатељима, честитали божићне и новогодишње празнике, да ли сте можда чули вест да је кабловски оператор СББ најавио повећање цена свих својих услуга, за око 150 динара већ од 1. фебруара?
Вест није прослеђена медијима већ је ово обавештење објављено на њиховом званичном порталу одмах након најлепших жеља у Новој години, 1. јануара. Међутим, обавештење се не може видети на главној страни портала или међу осталим вестима, већ једино уколико се у претраживач странице унесе одређени појам. Такође, своје кориснике су о томе обавестили и једном реченицом на дну рачуна служећи се добро познатим "ситним словима".
"НАПАДАЈУЋИ НАС, СВЕ СУ РЕКЛИ О СЕБИ" Премијерка Србије о изјави извршног директора СББ: Излетела му сушта истина и јасно признање (ФОТО)
НАРОДУ ЈЕ ДОСТА ЛАЖИ "ВЕЛИКОГ ГАЗДЕ" После СКАНДАЛОЗНЕ одлуке Шолака да укине ТВ Прва и Б92 грађани масовно беже из СББ-а!
Упутство за кориснике СББ-а: Ево како да БЕСПЛАТНО раскинете уговор!
Зато ће за најављено поскупљење у просеку од 5,73 одсто за услуге телевизије, кућног интернета и фиксне телефоније, велика већина СББ корисника пропустити да сазна на време, па ће тек са првим обрачуном по новим ценама од фебруара, схватити шта се десило. А то ће бити у марту, када стигну фебруарски рачуни.
Иако се не зна да ли је то и била намера компаније СББ, мора се признати да овакав потез покушава да испуни границу законског минимума. Делује да је испоштован минималан законски рок за бесплатан раскид уговора у року од месец дана од дана објаве обавештења на сајту, које је мало ко тражио или видео. Тако је у овом случају рок до 1. фебруара, мада се тај период чини знатно краћим имајући у виду да су први дани Нове године углавном обојени празничним расположењем, а рачуни са "ситним словима" су доспели тек 6. јануара у поштанске сандучиће.
Начин на који је СББ одлучио да обавести своје кориснике о повећању цена, у сред празника, могло би изазвати сумње у добре намере те компаније и имати одређене правне последице, попут обавезног продужења рока за бесплатан раскид уговора или пак новчане казне за овог кабловског оператора. Јер да није била жеља да што мање корисника примети вест, обавештење би било транспарентније, а рок за раскид уговора би трајао до марта.
У сваком случају, СББ корисницима је преостало нешто више од две недеље да, уколико не желе да прихвате повећање цена, раскину своје важеће уговоре потпуно бесплатно и одаберу другог провајдера, а с обзиром на то да је и Орион Телеком поскупео своје услуге, преостају мтс или Yettel који већ има повољније услуге, без планираних повећања цена.